College




Sportową bluzę i trampki przełamałam  awangardowymi legginsami. Bejsbolówka to totalny hit. Pozornie do niczego nie pasuje oprócz klasycznych topów. Znalazłam jednak kilka ciekawych połączeń. 









bluza - Bershka
legginsy - H&M
kolczyki - H&M
naszyjnik - Six
buty - Converse
top - H&M

This entry was posted on sobota, 19 listopada 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

15 Responses to “College”

  1. Wyglądasz pięknie, świetny zestaw!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci ślicznotko!
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tu zaglądać, jest tu wyjątkowo !

    OdpowiedzUsuń
  4. powiększ zdjęcia, bo są absolutnie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz :D
    bardzo fajny blog, oczywiscię obserwuję,
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A: wystarczy kliknąć i się otwierają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz i naprawdę fajny blog :)
    Na pewno będę wpadać częśćiej
    noooo i obserwuję :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda ta bejsbolówka z sukienką! musze to wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik świetny!

    zapraszam na cytrusowefantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super :)!
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :)!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie kocham tą stylizację! po prostu świetna! Świetne leginsy no i ta bejsbolówka! Jedyne co bym zmieniła to buty( tramiki są fajne, ale ja jestem obecnie zakochana w innym modelu butów i to dlatego :P)na te: http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/botki/divine_jc1_fuschia_leather.html,
    albo te:
    http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/botki/foxy_rj101_gold_glitter_bootie.html

    OdpowiedzUsuń