Fall in love



Klimaty jeszcze jesienne. Ostatnie słońce wykorzystane w pełni :) Zdjęcia zrobione przez moją siostrę Igę. Z pewnością ma talent. 
Szary sweter to chyba najbardziej przydatna rzecz w mojej szafie, obok czarnych rurek. Uwielbiam go, bo praktycznie do wszystkiego pasuje. Zestawiłam go z legginsami, które wymagały delikatnej przeróbki.
Inspiracja? Lookbook.
Jenifer Grace 



torba - H&M
sweter - Cubus
czapka - Terranova
legginsy - H&M 
trampki - Converse 
kolczyki - Fizz
Naszyjnik - Six


This entry was posted on piątek, 18 listopada 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “Fall in love”

  1. O I JEST POST! Teraz tylko napisz do niego jakąś notkę z przemyśleniami ;-)
    Jacob K.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;> a więc zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te zdjecia, sa takie "swieze". wszystko jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz, legginsy i czapka mi się najbardziej tutaj podobają:) !

    OdpowiedzUsuń
  5. obejrzałam na lookbooku Twoje stylizacje;D podoba mi sięę:) i z chęcią poobserwuję co tu będzie daleeej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the chucks! and the tights!!! <3 Love love you L! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for your comment :)
    You have a great style, i love this look !

    OdpowiedzUsuń
  8. jak widzę szarość kojarzy mi się z blogerką szarość gwiazd;)
    fajnie na luzie jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej stylizacji absolutnie się zakochałam!
    Masz tak cudowne wyczucie stylu, że chętnie będę tu wracała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja jest świetna *.*
    Dodaje do obserwowanych .Chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń