Flaming leaves



Spódnica maxi została przerobiona przez Katie. Jest genialna! Do tego dodałam kamizelkę kroju ramoneski i futrzany kołnierz, który znalazłam na dnie szafy. Podobne widziałam w H&M. Żeby nie było zimno mam na sobie szary sweter i białą bluzkę z długim rękawem. Buty wydają się wysokie, ale mają platformę wiec są wygodne, a to jest najważniejsze! :) 


sweter - H&M
skórzana kamizelka - House
spódnica - Katia
buty -  Heavy Duty

This entry was posted on niedziela, 20 listopada 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

27 Responses to “Flaming leaves”

  1. genialne zdjęcia!

    niedługo zakładam bloga, więc zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świeetny outfit ! ;)
    a spódnica jest naprawde fantastyczna !

    zapraszam : http://fangleinlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ urocze, jesienne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna spodnica!:)
    hmm zaloz konto na maxmodels.pl i znajdz,jest tam wielu fotofrafow z KRK!:))

    PozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous look! I love it!



    www.shevahh.blogspot.com
    xo

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny zestaw! i naprawdę piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw. podobają mi się Twoje włosy :) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcia są fantastyczne, jejuu ♥ obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia sa genialne, ale przede wszystkim Ty wygladasz fantastycznie! (Nie moge uwierzyc w Twoja metryke:P) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. serio ? :D

    powiem ci że zazdroszczę ci twojej urody ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie mi się podoba! Masz prześliczną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, wyglądasz cudownie, naprawdę!
    dodaje Cię do obserwowanych, bo wiem, że będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog ;d



    www.julia-nowak.blogspot.com - zapraszam serdecznie ! KOMENTARZE I NOWI OBSERWATORZY MILE WIDZIANI !; d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zdjęcia ;)
    Mam zamiar sobie kupić bejsbolówkę ;p
    http://optymist-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta spódnica jest wspaniała, naprawdę przepiękna, całość bardzo fajnie połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw. Piękne zdjęcia i to miejsce, gdzie je robiłaś. Wyglądasz niesamowicie kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  17. oglądam Twoje zdjęcia w poprzednich postach i wiesz, śliczna jesteś ;)
    spódnicy widać co prawda tylko kawałek, ale wystarczy mi to, żeby powiedzieć, że jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I like! Nice oufit, nice blog...

    xxxJu

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna sesja!

    http://sztukastudiowania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! :) i świetna fryzurka, mi natomiast brak odwagi na nią.. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ! :)
    Stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń