Flash fashion

Cześć, jestem Lidka. Mam 15 lat.
Nie będę cie zanudzać opowieścią o mnie, po prostu lubie bawić się modą.
Oczywiście jak zapewne każda dziewczyna, uwielbiam chodzić na zakupy. 
Odwiedzam nie tylko sieciówki, ale także second-handy.

Na blogu będę zamieszczać zdjęcia i swoje pomysły na stylizacje. 
Mam nadzieję, że znajdziesz tu inspiracje dla siebie. 

L.

This entry was posted on wtorek, 15 listopada 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “Flash fashion”

  1. OMG! I'm so excited for this! Congrats on your new blog! <3 I'll be stalking you here from now on ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. love ur fur scarf, your blog is so lovely by the ways, i will be visiting it again very soon :)


    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie!
    Już nie mogę doczekać się kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i find this blog amazing full of great ideas i´d like you check out mine and leave me some comments.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze tak teraz przeczytałam że masz 15 lat i jestem zaskoczona! Byłam przekonana że jesteś znacznie starsza tzn mówię to w pozytywnym znaczeniu:) Śliczne jest to zdjęcie:) Czekam na kolejne:) i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia:)

    +obserwuje, bo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to... powodzenia w prowadzeniu i dużo satysfakcji z własnego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful: styles, photos, blog!

    http://www.lavoguette.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcie C: Wyglądałaś słodko : )

    OdpowiedzUsuń