I'm mistake cake




Skórzane spodnie kupiłam za grosze w outlecie Terranovy.
Identyczne jak Kasi Tusk.  Spotkałam się z opinią typu : o matko! skórzane spodnie, jak to można nosić! No to właśnie wam pokaże, jak to można nosić. Właściwie to są setki i miliony sposobów. Skórzane spodnie, jak każde inne można połączyć właściwie ze wszystkim.

Zwykła, czarna kurtka typu ramoneski?  Nie jest taka zwykła jak się wydaje. Ma ciekawe przeszycia, widoczne na ostatnim zdjęciu. Jest ze sklepu JNBY, ale myślę że na pewno znajdziecie taki odpowiednik w Polskich sklepach.

Top z cekinowym sercem to efekt weekendowej nudy. Z jednej bluzki wycięłam serce i naszyłam na zwykły zielony podkoszulek. Miał to być koniec zabawy ale naszyłam jeszcze cekiny na ramiona i wycięłam plecy:)

  




kurtka - JNBY
top - handmade
spodnie - Terranova
buty - Heavy Duty
kolczyki - House


This entry was posted on środa, 30 listopada 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

39 Responses to “I'm mistake cake”

  1. To Ty na wszystkich zdjęciach? Bardzo ładna jesteś... no i fotogeniczna ;3

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. babe, u are gorgeous. i follow your lookbook.nu page. and yes, im admire u. haha. feel free to add me on fb. https://www.facebook.com/wakdinsola. i'll love to know you better

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze idealnie;*

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne ostatnie zdjecie:)

    i bluzka<3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing! i love this shot! beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a great post, I enjoyed it so much! Really nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  8. ooh wow i like your shirt a lot! this is such a great look, totally love it!
    thank you for your comment darling!

    cheers,
    carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobiecie nie wypada??? A co tam :) -> ostanie zdjęcie <3 bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidka!! zaiste jesteś wielka!!!! :DD ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowicie pomysłowa :)
    jak zwykle secik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam skorzane spodnie, wiec dla mnie genialnie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie SH polecasz w krakowie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny uśmiech na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyszedł Ci ten top, zestawienie rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this look dear, and I adore ur hair sooo much! its so beautiful <3
    great blog!
    xxx
    bohemianbones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo inspirujacy update!! swietnie:))



    zapraszamy

    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluzka!

    I jakie wesołe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba outfit, jak i wykonanie zdjęć. A tymczasem zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten top <3 masz talent!

    u mnie recenzja EYELINERA z firmy INGLOT, jeśli jesteś zainteresowana co sądzę, zapraszam: mankovskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję :)
    czekam na Twój następny post, niecierpliwie :)
    a tymczasem...u nas dziś o podróżach, będzie miło jak przeczytasz moje relacje z podróży do Maroko
    no i zapraszam do udziału w KONKURSIE do wygrania profesjonalan sesja fotograficzna
    pozdrawiam gorąco,
    http://bemymusthave.blogspot.com/
    M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Twój handmade :) topik wygląda ciekawie :D Skórzanych spodni nie mam, ale widać, że można z nimi zrobić cuda!! Jednak mam wrażenie, że one są strasznie ciasne! Mam rację?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny tiszert !! :D
    no i spodnie tez daja radę ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny blog!
    Strasznie podobają mi się legginsy, są naprawdę boskie!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I just love your style! Great blog and photos - following as of now. xo.

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Twoje kamizelki ;D
    zapraszam do mnie, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę zaopatrzyć się w końcu w skórzane spodnie!
    Bardzo podobają mi się stylizacje z nimi w roli głównej, tak samo jak i ten zestaw:)
    Dziękuje za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spot on with this write-up, I really believe that this amazing site needs much more attention.
    I'll probably be returning to read more, thanks for the information!


    Look at my blog post; free Wow Accounts

    OdpowiedzUsuń