I'm zebra



Zwierzęce printy. Kiedyś szczyt obciachu teraz najgorętszy trend. Hit czy kit?
Według mnie mega hit! Panterki, zebry, imitacja wężowej skóry to must have tej jesieni :)




bluza - Gina Tricot
skórzane spodnie - Terranova
naszyjnik - House

This entry was posted on czwartek, 24 listopada 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “I'm zebra”

  1. Masz przepiękną fryzurę! Pięknie wyglądasz w zeberce :)

    Dodaję do obserwowanych, a sama zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię zwierzęcy print:) chociaż bardziej u innych niż u siebie:) fajna ta bluza;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterkę i zebrę lubię, ale w ograniczonych ilościach, natomiast za imitacją wężowej skóry nie przepadam :) bardzo fajnie wyglądasz :)
    Dodaję i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panterkę, zeberkę i wężowe motywy lubię w dodatkach, nie za bardzo natomiast jako bazę stroju... Choć powiem, ze Twoja dzisiejsza stylizacja mi się bardzo podoba! Może to przez ten fason bluzki i ten cudownie dobrany(niebieski naszyjnik) no tak to chyba właśnie o to chodzi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie absolutnie hit, trzeba jednak uważać na to z czym zestawić taki wzór. Tobie udało się to doskonale!
    Oczywiście zachwyciłaś mnie swoim wyglądem. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo (:

    również sądzę, że to hit! fantastyczny zestaw, naszyjnik tu ładnie kontrastuje :3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten trend! zebra jest moja ulubiona, chociaż nie pogardzę panterką!
    jak zawsze, świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Ładna bluzka ; )
    Zapraszam do sieebie do mojego nowego bloga . < 3 ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. hit :)
    mnie się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń