Blue eyes



Niebieskie legginsy welwetowe kupiłam w outlecie Terranovy. Pewnie większości ten materiał kojarzy się z dziecięcymi latami. Nie wiem jak wy, ale ja miałam w przeszłosci takie sukienki i ich szczerze nienawidziłam. Po wielu latach mi przeszło.. na szczęście:)

Nadają się na równo na imprezę jak i na codzień. Zapewne jeszcze nie raz je tu zobaczycie. 
Może na sylwestra?
Do tego niebieski sweter Marks&Spencer z sh i żakiet z Housa. Ciepło i wygodnie. 
Plus moje ulubione botki i duża biżuteria!





Outlet Terranovy znajdziecie w Krakowie na ul. Floriańskiej i Zwierzynieckiej.
Są tam końcówki kolekcji, ale wiadomo, można zawsze znaleźć jakieś perełki.  



This entry was posted on czwartek, 8 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “Blue eyes”

  1. swietny set! <3 piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buciorki masz genialne ,co do legginsow to strasznie lubie ten material , nie jest w nich zimno i sa wygodne , ale narazie znalazlam tylko czarne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, kojarzą się z dzieciństwem. :) nie lubiłam kiedyś tego materiału, ale teraz pałam do niego duuużą miłością. :) piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blue eyes coś mi to mówi ;d.
    Świetnie jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesujacy blog:) ciekawy update:)

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    www.fashion-ache.blogspot.com

    K&M

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu :D ! mega leginsy :D uwielbiam welur, welwet <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest niesamowita! :D
    Nie wiem czy bym się na nią odważyła. :)
    Ale naprawdę mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. this kind of blue is very hard to pair but still you did it great :)

    munichstreetstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie najbardziej zachyca to jak Twoje nogi wyglądają w tym welurze, bardzo zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit! The color is cute and lovely!:)


    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. what a pretty, bold color! i love blue on you, you look beautiful




    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta stylizacja :)
    w tym kolorze wygladasz genialnie
    pozdrawiam, Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhhh such an amazing blog, I'm in love with the photos!!
    You got yourself a new follower :))

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam welur lubię, jest strasznie szlachetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czysty kobalt, fantastyczny, żywy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Leginsiki fajne, lata 80 się kłaniają :D Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny strój :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit, wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful pictures ! You look stunning <3

    OdpowiedzUsuń