Party night!

Nie masz pomysłu jak się ubrać na sylwestra? 
Mam nadzieję, że w jakiś sposób ci pomogę albo cie zainspiruje. 
Oto moje trzy pomysły w sześciu wydaniach. 

c e k i n y

   

Cekinowa kurtka, na początku wydaje sie niepraktyczna, na specjalne okazje takie jak sylwester. Jednak chyba każda z nas nie chce mieć w swojej szafie jednorazowych ubrań. Kurtka wspaniale pasuje do zwykłych jeansów i białej bluzki. Przez to mimo zwyczajności, wyróżniamy się z tłumu. A na sylwestra połączyłam ją z sukienką w kwiatki i kolczykami z tym samym motywem. Na sukienkę narzuciłam mało widoczną, czarną pelerynkę, która jest półprzeźroczysta. Całość z Housa.

Drugi zestaw to cekinowa spódnica + bluzka w grochy. Trochę retro, dla każdego coś innego. Bluzka z H&M a spódnica Zara.


w e l u r

  

Przeźroczyste bluzki to trend jeszcze z wakacji. Pod taką bluzkę wystarczy założyć czarny top. Legginsy welurowe, choć dokładnie tego nie widać, możecie zobaczyć tutaj tutaj. Żeby podkreślić całość wystarczy dodać wyraźną biżuterie. Tutaj założyłam naszyjnik kieł na łańcuchu (House), kolczyki koła (H&M) i bransoletkę (FLO) .

Welurową koszulę znalazłam w sh. Zachwycił mnie jej kolor. Wprost genialny! Do tego legginsy handmade, w których obawiam się, że mogłoby być mi trochę zimno. Przesłodka biżuteria z motywami zwierzęcymi mnie urzekła. Szczególnie gdy naszyjniki są w kształcie zwierząt. Ja mam dwa, ptaszka i króliczka. Oba znajdziecie w Housie. 

s k ó r a 
    

Druga skóra? To jest to! Na jesień zaopatrzyłam się w skórzane spodnie z outletu Terranovy i skórzaną spódnice Giny Tricot z sh. 

Kamizelka z ćwiekami  dodaje trochę rokowego z stylu, a bluzka z rozpinanymi ramionami nadaje ciekawości całości + kolczyki metalowe pióra z Housa. Niestety muszę was zmartwić, nigdzie raczej nie znajdziecie takiej bluzki. Vintage TOPSHOP z second handu :)

 A z drugiej strony trochę delikatniej. Bluzka z motywem gorsetu i moja ulubiona koszula w wężową skórę. Obie rzeczy z sh. Biżuteria z 'czystego' srebra nadaje całości właśnie tego czegoś. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu, w co się ubrać, wybierzcie się, a na pewno znajdziecie coś ciekawego.

/ Mam nadzieję, że się przydało.

This entry was posted on środa, 28 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

27 Responses to “Party night!”

  1. Cekiny!! Ta kurteczka jest bajeczna : )

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne zesatwy, szczególnie podoba mi się drugi strój <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, super zdjęcia.! :] Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne stylizacje ; ) najbardziej spodobała mi się chyba druga i trzecia , ale wszystkie są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. ten ze skora jest dla mnie najciekawszy i jak juz mialabym sie stroic na sylwestra, ewidetnie bym to wybrala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są genialne, jak ty to zrobiłaś? zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacje :)
    masz fajną fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje stylizacje są idealne nie tylko na sylwestra, również na co dzień (może nie wszystkie, ale większość) także mi jak najbardziej się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawy :) podoba mi się twoja fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy. Wszystkie mi się bardzo podobają.
    Fajny blog. Dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak prosiłaś, właśnie dodałam 1 stylizacje, nie wyszła, ale jak chcesz to zobacz : )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    cytrusowefantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawy, 1 najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. nice blogg <33

    http://christianbelvin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy pomysł świetny!! ja wybieram czerń+odrobina cekinów!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne!
    Szczesliwego nowego roku 2012! :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś niesamowita! Świetny blog, pozdrawiam
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie głosowanie! Zapraszam! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie wszystko mi się podoba! :) Uwielbiam Twój styl, nigdy nie ma tu nudy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne propozycje, szczególnie ta cekinowa spódniczka z Zary<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bosko! Jak ja tutaj lubię zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. okay that velvet top is perfectly amazing, i have a recent obsessin with velvet, where did you get that lovely piecee i want onee!

    OdpowiedzUsuń