Feather

pióra, pióra, pióra.. 
 

Nie wiem jak wy, ale ja w piórach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Podobają mi się w każdej postaci, zarówno sprawdzają na ubraniach jak i na akcesoriach. Są delikatne, wiec trzeba na nie uważać, ale mają w sobie to coś, że w sklepie zawsze przyciągają moje spojrzenie. Niestety nie nadają się na deszczową pogodę.. Wszystkie są ze sklepu House.  
Te niebieskie to mój numer jeden! 





Co myślicie o mojej kolekcji?
 
 i n s p i r e    m e 

 
 


A to pewnie kojarzycie.. tatuaż Maffashion :) 



This entry was posted on niedziela, 11 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “Feather”

  1. też uwielbiam piórka! ale nigdzie nie mogę ich dostać w moim mieście :/

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piórka sa super! szkoda tylko, ze niektóre jak spadnie na nas deszcz nie nadają się do użytku :(

    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam kilka rzeczy z piórami, kocham je:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Feathers are so gorgeous, loving the drawing most. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. te 1 niebieskie najładniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i liked feather earrings before they were such a big trend. now they arent as special... like so many other fabulous ideas haha

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna kolekcja i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocham piórka. Chyba najbardziej na kolczykach.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to super! to są cudowne stworzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię piórka ale jako tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje, 1 i 3 zdjęcie genialne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń