Hello Christmas!


Trochę za zimno na taką stylówke ale jakoś tęsknie za latem, więc taki mix.
Przyda się trochę lata w zimie.
Zdecydowanie brak słońca mi nie sprzyja. No ale trzeba być kreatywnym.
Do letniego kombinezonu dodałam rajstopy, zimowe buty i płasz więc jest w sam raz na tą pore. Kombinezon ma genialny zamek z tyłu, ale jakoś nie uchwyciłam do na żadnym zdjęciu. Z pewnością jeszcze nie raz go tu pokaże. Właściwie to całość sh.

Czapka musi być, żeby nie było za zimno. Góralską chustę dostałam od mojej babci w prezencie. A co do dodatków.. Odkąd ścięłam włosy zaczęłam nosić dużą biżuterie. Po prostu uwielbiam! Niestety jest trochę ciężka, ale jakoś daje radę. 

Buty, choć na wysokiej koturnie i na początku strasznie obcierały teraz są bardzo wygodne. 
Ze sklepu House.
Czerwony, świąteczny kolor. Nadaje klimatu.


WERSJA LETNIA


Spokojnie, miałam na sobie płaszcz. Ściągnęłam go zaledwie na minutę albo dwie ewentualnie siedem. 

This entry was posted on czwartek, 22 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

31 Responses to “Hello Christmas!”

  1. "Ściągnęłam go zaledwie na minutę albo dwie ewentualnie siedem." xD
    Fajny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten czerwony rzeczywiście wpasował się w świąteczny klimat, fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;o uwielbiam! Czerwony akcent wygląda tutaj nieziemsko! ;

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne naprawdę, bardzo fajny, przemyślany zestaw, na pewno oryginalny :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna szukam takiej kamizelki :) jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki zestaw:) dół w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix różnych styli :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, no i na dodatek większość z sh, jakoś wtedy wszystko 10000 razy bardziej mi się podoba :D Hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kamizelka, wszystko wygląda razem cudownie! bardzo fajne połączenie kolorów :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam już na lookbooku ! cudowny set!w twoim wydaniu pokochałam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Wersja z kamizelką zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywny zestaw, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna, życzę Ci spokojnych rodzinnych Świąt :0
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamizelka jest świetna ;)
    Wesołych

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz taaaaak stylowo! nie mogę się napatrzeć! wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne :D
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna kamizelka, zdecydowanie urozmaica ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :) obserwuję i bd wpadać częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. tak właśnie-dużo prezentów ;) aż tak ich nie było ale jednak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, ja cos wiem na temat tych botow :)!!!!!! NA początku bylam zrozpaczona, ze sa takie niewygodne... Teraz moglabym w nich przebiec maraton ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. I еveгy time useԁ to reaԁ artiсle in nеωs ρapeгs but now as I аm a uѕer of net therefore from
    now I аm using net for contеnt, thanks to web.
    Also see my website: christmas gift idea

    OdpowiedzUsuń
  24. I am sure thiѕ ρaragraph has tοuched all the
    internet people, its геally really fastiԁious paragraph
    on building up nеw blog.
    My website ... fat dating

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanκs for shаring your info. Ӏ tгulу аppreciate youг efforts and ӏ аm waiting foг youг next рοst thanks once agаin.
    Feel free to visit my website - fat cams

    OdpowiedzUsuń
  26. Howdy! I underѕtand thіs is sort оf off-topic but I
    neeԁеԁ to ask. Doеs builԁing а well-established
    website such as yours takе a large amount of wοrκ?

    I'm brand new to running a blog however I do write in my journal daily. I'ԁ like to start
    a blog so Ι can share my expeгience and feelings οnlіne.
    Pleasе let mе know if you have any kind of
    recommendations or tips for new aspіring bloggerѕ.
    Thankyou!
    Here is my homepage :: laser etched

    OdpowiedzUsuń