Kidnapper of your feelings





  Kto by pomyślał, że w górach już śnieg, a w Krakowie takie ładne słońce? 
Oczywiście idealnie wykorzystane, jak zawsze. Bo w końcu może ostatni tak ciepły weekend w tym roku? Chociaż tak czy tak, czekam z niecierpliwością na śnieg. 

Co prawda, nie było za ciepło, wiec włożyłam swój sweter, który kupiłam w sh. Do tego klasyczne czarne rurki i botki. Torebka i kolczyki mają elementy koloru złotego, wiec idealnie do siebie pasują. Torebka w stylu mullbery to mój ulubiony fason. Ta jest akurat ze sklepu House, zarówno jak kolczyki. 


A co do piórek.. tutaj macie ich zdjęcie. O tak właśnie wyglądają na mnie. Mają prześliczny kolor! Trzeba jakoś rozświetlić jesienną szarość, prawda? 

 
 



This entry was posted on poniedziałek, 12 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

31 Responses to “Kidnapper of your feelings”

  1. ten sweterek jest genialny! Pięknie kolorystycznie wygląda z kolczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja bym chciała kiedyś ubrać kapelusz i czuć się w nim nieskrępowana mmm, całość tworzy fajny klimat... a jeśli chodzi o pogodę chcę śnieeeg i słońce, najpiękniejszy widok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. such a lovely blog!
    so cute, love the wedges!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest piękny! pogoda na tych zdjęciach, wygląda jak wczesną wiosna, naprawdę tęsknie za śniegiem..

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubię te Twoje słoneczne zdjęcia :)
    swietny kapelusz
    pozdrawiam, Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter, te kolory wprowadzają tu coś wakacyjnego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. you look wonderful, Lidka. that super adorable pink sweater dress, the turquoise feather earrings, awwww can't get over you right now!




    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz! bardzo podoba mi się ten kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi like your post so much! Wonderful photos!

    Take a look and maybe follow each others?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sweterek jest niesamowity. Kocham takie kolory. Delikatne.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne piórka! < 3
    Sweter ma śliczny kolorek. :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę a ja już się rozpędziłam, że to zagraniczny blog haha:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz :) Bluzka z mojego posta jest z new yorkera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz. Kolczyki są po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne kolczyki ! <3
    pozdrawiam i dziękuję bardzo za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really nice outfit ! Great to discover your style ! You look so cute !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, zakochałam się w nim już na LB!:) piórka, mimo tego, że to taki drobny akcent kolorystyczny, przepięknie 'rozweselają' całość!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this look!

    http://fashionyard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. masz taka słdziiutką urode nie mogee sie napatrzec:)!!
    a ubrana jestes cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zestawienie kolorów!!!

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz;0 Kolor sweterka mnie zauroczył;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak .. wiosennie! :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  23. kapelusz bardzo Ci pasuje! zazdroszczę, mi takie nakrycie głowy nie pasuje w ogóle ^^ + dodaję do obserwowanych po obejrzeniu kilku postów. masz fajne wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so great! I love all your looks! And I'm in love with your hairstyle... I could never rock that.... Xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor swetra, cudowny kapelusz i koturny... kocham! :)

    OdpowiedzUsuń