Snake



A dziś print zwierzęcy. Czerwone rurki z nadrukiem a'la skóry węża. Były w mojej szafie chyba przez dwa sezony i wreszcie się doczekały. Nie za bardzo wiedziałam z czym je dobrać, wiec postawiłam na czerń. Bezpiecznie. Zawsze i do wszystkiego. 
Kapelusz znalazła moja ciocia w sh.





Kolczyki w kształcie serduszek są fenomenalne! Mają wzory barokowe. Kupiłam je na dziale dziecięcym w H&M. Odwiedzałyście czasem? Można tam znaleźć na prawdę fajne dodatki. Okrągły naszyjnik jest z New Yorker'a a piórko z Housa.

A co do butów. Wiadomo, każda z nas kieruje się wyglądem, niekoniecznie wygodą. A ja znalazłam wygodne i ładne. Właściwie też praktyczne. Są z Mango. Mogłabym je nosić niemal codziennie.
Polowałam na panterkowe koturny, jednak nie było rozmiaru.Trudno.








This entry was posted on wtorek, 20 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

21 Responses to “Snake”

  1. spodnie ;o cudowne! Całość <33

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie wężowe spodnie, które leżą od dwóch sezonów, właśnie mi o nich przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się okrągły naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is so cool! come to visit mine!

    http://paquetevistas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje ;)
    Bardzo ładne buty i outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great style!love the hat!

    www.maciustudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great style yours!! Love your shoes!!
    xoxo
    MY LITTLE SUEDE SHOES

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda ten zestaw . : )
    obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za miły komentarz, wiele dla mnie znaczy :)
    Spodnie są cudowne, całość również jak najbardziej :D
    Często odwiedzam dziecięce działy, w H&M jest do rozmiaru 174 cm, więc często jest nawet za duży. Ostatnio znalazłam świetną welurową sukienkę za 30 zł, ale niestety nie jest mi taka potrzebna :/

    OdpowiedzUsuń
  10. a dziękuję. Mi bardzo podobają się spodnie i kapelusz. Podobny widziałam nawet w tesco, ale zawsze się boje że jakość będzie do dupy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega są te rurki....i buty świetne^^

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz ;) piekny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo nie, kapelusz jest z sh!? zazdroszczę!;) spodnie i buty świetne, też się nad nimi zastanawiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. You're so chic, gorgeous hat!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, czekam na więcej:)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. takich spodni nigdzie jeszcze nie widziałam, na plus:)

    OdpowiedzUsuń