CATS



Koty, moja miłość. Zaraz obok wszystkich moich części garderoby. Jak tu ich nie kochać?
Są prze słodkie . Mają miękie futerko. Zawsze można je przytulić. Mruczą każdego wieczoru. Uwielbiam te stworzenia, pomimo że tyle rozrabiają.
Mam dwa koty, co prawda dla niektórych to o dwa za dużo, ale ja i tak wiem swoje.
A jak już chce się mieć kota, to lepiej od razu dwa.
Problemu tyle samo, a zabawy dwa razy więcej.

A co do świąt, to dostałam kalendarz z kotami! <3


Ale nie zapomnijmy o słodyczach..


sweter - Marks&Spencer / sh
kolczyki - House
naszyjnik - House

i n s p i r e   m e 

NUTELLA 



Uwielbiam nutelle a szczególnie z owocami! Najpyszniejsza rzecz na świecie!

 GIRLS & CATS




Słodko, prawda?

 CAT'S GIRLS




 Kocie dziewczyny są na prawdę mmm.


CAT'S MAKE UP



Takie usta, to może nie na każdą okazje, ale oczy czemu by nie. 
Eyeliner podkreśla oko a cień rozświetla je nadając mega efekt. 


/ co o tym myślicie? 

This entry was posted on niedziela, 25 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

39 Responses to “CATS”

  1. kocham koty, choć nie bardzo mogę je mieć,
    ale może jak się przeprowadze to uda mi się jakiegoś sprowadzić do domu :)
    a kocie oczy to chyba codzienność u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie pięknie ; D
    Wesołych świąt ! :)

    u mnie nowa notka - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm koty również i moja miłość! makijaż tzw. kocie oko cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty to wspaniałe zwierzęta, niestety niedawno okazało się, że mam uczulenie na sierść tylko i wyłącznie kota :/
    Nutelle kocham! Co zresztą pewnie widać :D
    Kocie usta świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zakochana po uszy w kotach! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ja się dawno nie obżerałam nuttelą ;d
    piękna jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koty są milusie, nic do nich nie mam :D co do tej kreski eyelinerem to jestem jak najbardziej na tak. zależy jeszcze, czy ktoś tak ładnie to potrafi zrobić. u mnie by się to nie sprawdziło na przykład, bo "zdolności manualnych" nie mam w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziękuję. :* popieram,koty są słodkie!Chciałabym mieć przynajmniej jednego,ale tata nie lubi.-,- A nutelle też uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknego masz kota i genialny blog <3

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny mejkap na ostatnim zdjęciu! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute cats!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... Nutella. < 3
    A co do 'zestawień z kotami' to bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo jakiś kociak fajny :D Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wygladasz na 2 zdjeciu:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam koty! najsłodsze stworzenia na świecie :3 właśnie jeden mi mruczy na kolanach...

    OdpowiedzUsuń
  16. nutella..mmm czyli to co kociaki lubią najbardziej!:-) mrr

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam ci życzyć Wszystkiego Najlepszego z okazji kończących się już Świąt , wiem że trochę za późno , ale wcześniej nie miałam czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Koty to kochane zwierzątka... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne inspiracje ;) podoba mi się motyw z cętkami na ustach ;)
    fajny blog ;)*
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nutella <3 moja przyjaciólka jest taka sama nutelllofanka jak Ty ;) kocie dziewczyny - urocze :0

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny sweterek :D zdjęcia z kotkami faktycznie słodkie<3 obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog. (:

    obserwujemy .? ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne usta, tylko takie trochę niepraktyczne. :D
    wspaniały blog, godny obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem japan style ma średnią jakość.

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie mi się podobasz! sama jestem zakochana w nutelli więc wiem co czujesz haha

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne inspiracje :) Ja także uwielbiam kotki :* wspaniałe stylizacje, zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. mhm.kocham nutellę ! dokładnie.jest pyszna z owocami !

    OdpowiedzUsuń
  29. great blog, love your style! followed ;) and really love this post. i love cat very much! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też kocham koty. :D
    I też mam 2 :D.
    Miałam jednego, ale potrąciło ją auto, więc od razu z tatą wzięliśmy ze schroniska 2, bo z tego co mówiło nam dużo osób w ten sposób nie będzie się im aż tak nudzić :).
    A zdjęcia świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. O.O piekny ten sweter. Gdzie go kupiłaś? Znaczy wiem że w ciuszku ale gdzie?!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też uwielbiam koty C: Mój Filut jest taki kochany C:
    Super post ♥

    OdpowiedzUsuń