Vintage


Zaczyna się robić zimno i szaro. Do klasycznych czarnych rurek trzeba dodać jakiś kolorowy akcent, by nie zginąć w tłumie i przyciągnąć wzrok. Chusta z H&M wspaniale się nadaje. Na pierwszy rzut oka wygląda jak koc! Ale wspaniale nadaje się na jesienne spacery, bo jest bardzo duża i ciepła. 


Do tego duża torba vintage. Dostałam ją od mojej cioci. Jest trochę ciężka, ale świetnie do wszystkiego mi pasuje.  Do szarych botków ubrałam jeansową kurtkę z ćwiekami. Strasznie lubię ten model. Mam też taką samą tylko skórzaną. Tutaj możecie ją zobaczyć. A pod nią szary sweter, żeby nie było za zimno. 



A co mam na głowie? Różową opaskę z kwiatuszkami. Jest prze słodka.


/hype me on lookbook


This entry was posted on niedziela, 18 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

20 Responses to “Vintage”

  1. chusta jest genialna! Strasznie podoba mi się całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubię takie vintage torby :) poza tym ta chusta jest naprawdę fajna i taka duża mmm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torba są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz genialne, masz bardzo fajne wyczucie stylu i wiesz, co ze sobą łączyć. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ta chusta jest fenomenalna! rzeczywiście dodaje kolorku i charakteru całej stylizacji. super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love!!! You have a great sense of style! love the scarf! xox

    OdpowiedzUsuń
  7. That headband is too cute!!

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały Outfit super
    obserwujemy?
    http://muffineczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. you look awsome in that outfit :) your bag is really cute!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny zestaw :)
    I świetne zdjęcie w nagłówku ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    OdpowiedzUsuń
  13. nowa notka na moim blogu www.kamiola.blogspot.com

    zapraszam serdecznie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. dziwne to coś na twojej głowie ale fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit, love the scarf :)

    Thebrightwhitenoises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dear i love you blog. following you now and fanned you on lookbook!

    check out mine? :)
    http://thechicswag.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń