Wanna whole lotta love




Wciąż wiosennie i różowo.. Taki kontrast dla tego co mamy za oknem. Słyszałam, że niktóre osoby są czułe na ten kolor, więc nie można go naużywać:) Ale myślę, że szary doskonale go przełamuje. To tylko taki duży i kolorowy akcent połączony z jeansową sukienką. Kolczyki i naszyjnik znalazłam w sklepie House.

Wydaje mi się, że szary to bardziej uniwersalny kolor niż czarny. Pasuje do niemal do wszystkiego.
 Jeansowa sukienka z H&M to mój numer jeden! Okazało się, że jest idealna na każdą porę roku, oprócz lata. Została uszyta z grubego jeansu, a poza tym jest na tyle krótka, że trzeba pod nią nosić legginsy.

 Do tego szare botki na obcasie, które mam prawie w każdej stylizacji. Jak już pisałam - uwielbiam je za wygodę i wygląd.           

 w i ę c e j   z d j ę ć :
 




Tytuł inspirowany piosenką Whole lotta love
Chociaż osobiście bardziej podoba mi się w wydaniu Lussi in the Sky :)


This entry was posted on wtorek, 6 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

27 Responses to “Wanna whole lotta love”

  1. super zdjecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą twoją sukienkę!
    czekam na więcej postów,
    Julka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohhh i loveee ur dress, I always wanted one like this! <3
    and i love that u used a pop of pink!

    xxx
    www.bohemianbones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute hairstyle and great flirty outfit xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak promiennie i le sloneczka, uroczy sweterek, kiedy byly robieone te zdjecia? :)
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  6. legginsy piękne, z jednej strony uniwersalne, ale i oryginalne <3


    ruedevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ty urocza! ;)
    Świetny blog, jak najbardziej godny dodania do obserwowanych, tak więc też to robię i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka / tunika. < 3

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the colour combination and your necklace. Follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie kolorów :) Wszystko tu do siebie pasuje, nic bym nie zmieniała :) Jest super!


    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kieca!
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam baaardzo lubię różyk! :D ależ Ty jesteś fotogeniczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. great blog! loooove the outfit - you are so pretty :)
    would you like to follow each other, this would be a great honour?
    have a nice day!
    kisses, melina

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też obserwuje! świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te zdjęcia naprawdę nadają temu stroju urody

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia ;) sukienka jest świetnaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek i legginsy świetne, btw masz bardzo fajną fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń