Wolf



Wilk? Właściwie nie tylko one, ale także inne zwierzęta znalazły się ostatnio na naszych ubraniach. Jednak to właśnie ten print przyciągnął moją uwagę. Pełno go na lookbooku. Wiec postanowiłam coś z tym zrobić i wybrałam się na poszukiwanie czegoś z tym motywem. 

 

No i znalazłam bluzę vintage w sh. Do tego okulary aviatorki, które kupiłam w lecie w H&M. 
A skórzaną kurtkę na jesienne dni, to chyba każda z nas ma. A jeśli nie to powinna, bo to na prawdę opłacalny zakup. Nadaje się wspaniale na ciepłe, jesienne dni.

 

i n s p i r e   m e 




wszystkie zdjęcia są ze strony weheartit.com na której znajdziecie wiele inspiracji 
/hype me on lookbook



This entry was posted on środa, 14 grudnia 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

33 Responses to “Wolf”

  1. cudne leginsy <3
    i kurteczka
    a u nas już foty z sesji

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się obiecująco- swietna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heyy!Thanks so much for following!Your blog its great!
    Love your style!
    Follow!

    http://maciustudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie jeden z najlepszych blogow modowych na jakie trafiłam, dziękuję, dobranoc!Jesteś świetna, tak trzymac

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!
    fajnie wyglądasz :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocza bluza, legginsy również<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw zwierzęcy to jeden z must have tego sezonu :) u Ciebie wygląda super!

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing look, love the wolf inspiration! Following you girl :)

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely choices!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetne są te motywy zwierzęce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. love it!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love that wolf-print leotard! =)

    pinkchampagnefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look! Lovely blog!

    xo
    Linda from http://www.moonon.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. po prostu masz piękne zdjecia i do tego naprawde swietne zestawienia, nie sa przekoloryzowane i przesadzone.A propos motywu, ost widziałam w new looku koszulkę z czarna panterą, przepiękną, mamnadzieję że jeszcze będziekiedy znów tam się wybiorę :)
    Dodaje!

    OdpowiedzUsuń
  15. genilane legginsy;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że zwięrzeta na ubraniach symbolizują bunt przeciw znęcaniu sie na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny blog, podoba mi sie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja znalazłam ostatnio koszulę z wilkami i z miejsca się w niej zakochałam, chyba podążam ślepo za modą, jeśli o ten trend chodzi :3

    OdpowiedzUsuń
  19. z chęcią przygarnęłabym którąś z tych koszulek <3

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja bym chciała taką koszulkę, ale z królikiem! Takim dzikim królikiem ; >

    Pierwsze zdjęcie mnie powala.. Mrauu

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też szukam jakiegoś fajnego motywu ze zwierzakiem na sweeetrze :> twój zestaw bardzo fajny : >

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się te motywy, najbardziej jednak z jeleniami ubrania mnie urzekają ;D
    Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  23. your blog is lovley. great style.

    OdpowiedzUsuń
  24. your stlye is awsome. love your blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne masz te stylizacje ;)) Trafiłam do ciebie przez lookbooka i szczerze powiedziawszy szalenie mi się twój blog podoba ;))
    pozdrawiam i zapraszam

    http://sowietskojeigristojekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love wolves tee ! I bought one and it's going to be one of my favorite tee !

    Thebrightwhitenoises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń