Back to simple

Back to simple. Jak sama nazwa wskazuje - prosto. Szary płaszcz i buty a dla kontrastu zielone spodnie, które przyciągnęły mnie swoim kolorem. Pikowany płaszcz, znalazłam ostatnio w swojej szafie. Nawet zapomniałam, że taki mam. Niestety za późno go znalazłam, bo nadaje się jedynie na jesień a już mamy śnieg za oknem. Zdjęcia robione zaledwie tydzień temu. Następny look mam nadzieję że będzie ze śniegiem!



Duże kolczyki to moja słabość, co prawda są trochę ciężkie ale daje radę!
Kwiecista bluzka, która właściwie jest sukienką, dla rozpromienienia całego outfitu. 




This entry was posted on sobota, 14 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

16 Responses to “Back to simple”

  1. hmm, mówiłam Ci już, że w takich krótkich włosach wyglądasz nieziemsko? i te kolczyki... awww.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ! Masz bardzo sympatyczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, i piękne kolczyki masz :) wydłużają szyję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. You're hair is basically perfection.

    littleivory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful pictures and beautiful outfit!

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful photos:) I love your pants so much ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetną fryzurę :) podoba mi się ten płaszcz, gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vintage:) dawno temu, nawet nie pamiętam gdzie

      Usuń
  8. Podoba mi się :) Te wielkie kolczyki super wyglądaja !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fantastyczną grzywkę. : )))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. I LOVE your boots, you have great style :) cute blog xx poppymale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń