Grey




Duża, szara bluza to jedna z moich ulubionych. Tą wygrzebałam u taty w szafie. Strasznie fajna, nawet się ciesze, że on w niej nie chodzi:) Zgromadziłam już kila dużych bluz, ale ta zdecydowanie jest najlepsza!
Do tego kolczyki z działu dziecięcego w H&M, serio. Naszyjnik kieł z Housa, do mojej kolekcji dołączył również różowy.

Zawsze dobrze mieć jakiś kolorowy i wyrazisty akcent, tym razem to moje buty z DeeZee. 
Ktoś mi ostatnio napisał, że czerwony trudno zestawić.. Zdecydowanie zaprzeczam!



wysyłam wam link do playlisty, nowa płyta Rihanny :) 
 Spodobały mi się jej teledyski. Fajne ma stylizacje, świetny styl!
Wiem, że pewnie pracował nad nimi cały sztab profesjonalistów, ale można się inspirować. 



 

Dla pytającego.. Nie szukam trendów, same przychodzą. Tyle co zobaczę na lookbooku, u innych blogerek czy na ulicy. Inspirują mnie ludzie. Jeśli podoba mi się coś, szukam tego na http://weheartit.com/ wpisując dane słowo. 

A ostatnio dość popularne są kołnierzyki. Świetny trend. Też się skusiłam.
Wpadłam na to zdjęcie wczoraj i nie pomyślałabym nigdy, żeby tak połączyć, ale jestem zachwycona.
Świetnie kontrastuje się z łańcuchem! Połączenie grzecznej dziewczynki z nutką ostrości.
Poszukałam też innych.. i jak? Bo jak dla mnie to mega.

This entry was posted on niedziela, 8 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

29 Responses to “Grey”

  1. cudowne to połączenie wielkiej bluzy i koturn !

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty są świetne ! można je łączyć z tak wieloma rzeczami : )

    OdpowiedzUsuń
  3. love it! And these top shop shoes are amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Shoes are stunning. Love the way you wore this sweater!

    OdpowiedzUsuń
  5. you are truly amazing! the short hair looks amazing on you:) ♥
    you look so cozy and chic at the same time and the shoes...stunning! .)

    OdpowiedzUsuń
  6. hey you have an awesome blog :) your outfits rock! x

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne polaczenie kolorow plus obszernosci bluzy z tymi genialnymi butami. cos pieknego!

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so cute :)

    x
    Pita
    Romwe giveaway $20 over at http://midafternoonlush.blogspot.com/2012/01/giveaway-romwe-20-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie, co wpisujesz na weheartit żeby znaleźć informacje? i jak znajdujesz to, co jest modne?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie informacje ale zdjęcia z modnymi motywami*

    OdpowiedzUsuń
  11. love this look! I remember I hpyed this yesterday on lookbook!

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam już na lookbooku i jestem oczarowana! wszystko jest perfekcyjnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i love this outfit!

    wwwcourierfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. This outfit is so stinkin cute!
    I love the sweater!
    Just looked at all your photos on Lookbook, and you have the best style!
    I'm following you!

    Come by and take a peak? ;]
    http://distantdreamer-sarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look! Duża bluza wygląda bardzo cool!

    AnnConstance

    http://annconstanceroom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa te buty są przepiękne ! C:
    takk kołnierzyki są teraz strasznie modne, sama zainwestowałam już w jedną bluzkę :)

    zapraszam do mnie:
    http://annszwedo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. you are adorable! love the whole look! check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zarąbała bluze tacie z szafy, no niezly trend ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze Ci w "tatowej" bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your oversized jumper and red shoes, those photos are magnificent.
    I also LOVEEE Rihanna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm completely in love with your style. And your blog. You rock, girl!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ;) Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. myślałam, że czerwone koturny trudno będzie czymkolwiek zestawić ze względu na ich kolor - a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Loved it on lookbook and love it more here!
    xx

    http://www.hemingwayandhandbags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. It´s great to see your creativity in this blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz w tej bluzie i butach! i taka chudzinka :) a co do kołnierzyków- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki prosty outfit a jaki świetny! I w tym jest piękno : )

    OdpowiedzUsuń