Kawa kawa!



Na takie dni jak dziś najlepsza dla mnie jest kawa. Wiadomo, lepiej zawsze smakuje w dobrym towarzystwie.. Dziś jednak musiało mi wystarczyć towarzystwo moich kotów. 
Weszłam do sklepu, bo miałam ochotę na coś słodkiego. Trzeba sobie jakoś osładzać życie. A szczerze mówiąc ta pogoda mnie dołuje.  To od razu wpadło mi w ręce. 
Połączenie mojej ulubionej  czekolady i kawy:) 
Minuta i kawa gotowa!


A tu mój dzisiejszy outfit, prosto ze szkoły. 



Ostatnio wybrałam się na zakupy z koleżanką. Jakoś znalazłam czas miedzy szkołą a tańcami.
Byłam w sh. Ah kiedyś padło pytanie, gdzie chodzę? No więc tym razem Nowa Huta, os. Na lotnisku "Biga" i popularny ale niezawodny "Roban" na os. Teatralnym. :) Mam nadzieję, że info się przyda. 
/Wybaczcie, że takie pomięte ale miałam drobne problemy techniczne.

granatowa bluzka Zara
różowy sweter Marks&Spencer
 


top z muffinkami H&M



















This entry was posted on wtorek, 24 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

14 Responses to “Kawa kawa!”

  1. różowy sweterek - cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, uwielbiam robana na teatralnym! :D za to w bidze nigdy nic nie znajduję. polecam jeszcze sh na os. złotej jesieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki dzięki! na pewno zajrzę:)

      Usuń
  3. wyglądasz tak uroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'I love coffee:)) and you are so cute ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyróżniłam Twój blog w ramach "Liebster Blog" : http://badgeraffair.blogspot.com/2012/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za bardzo mój styl, ale te muffiny mnie przekonują!;D> Muffiny<33;d.
    Bardzo będę zadowolona jak rzucisz okiem na moje stylizacje;), zapraszam;).
    Ps: Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu dużo mówić- po prostu masz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka z Zary niesamowita:) te kropki... Gratuluje takich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzeczka w groszki jest po prostu urzekająca ;) W połączeniu z białą spódniczką sprawia, że wyglądasz bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  10. great pics!! you look very beautiful! :P

    OdpowiedzUsuń