Kilka ostatnich looków
:
Nie wiem jak u was, ale u mnie trend z kołnierzykiem nadal cieszy się uznaniem. 
Słodki, malinowy sweter zestawiłam z jeansami  i podkreśliłam torebką ze złotymi ćwiekami.
Do tego dodatki w kolorze złotym, co się tylko dało: kolczyki, pasek, naszyjnik i gdzieś zagubiona pod warstwami ubrań bransoletka. 






Trochę bardziej zimowo.
Płaszcz zarzucony na koszulę i krótkie spodenki. Do tego preferuję berety! Chociaż w swojej kolekcji mam tylko dwa, czarny i fioletowy. Tak jak widać też na poprzednich zdjęciach.


Niestety nadmiar obowiązków w tygodniu, rzecz jasna nie chodzi o naukę, nie pozwala mi na chodzenie na zdjęcia. Właściwie to robi się szybko ciemno, więc pozostają weekendy. No i oto mój sposób na kilka looków w godzinę.




Uwielbiam nosić spódnice, no więc dziś klasycznie. 
Stonowane kolory: czarny, biały i szary. Ten ostatni to mój ulubiony, pasuje niemal do wszystkiego.
Według mnie jest bardziej uniwersalny niż czarny.




This entry was posted on piątek, 27 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

26 Responses to “ ”

  1. mmm jak milo popatrzec sobie na snieg... troche zazdroszcze.. no a co do stylizacji to bardzo fajnie najbardziej podoba mi sie taa z zielonym pladszczem i ta ostatnia w kiejdzie :) aaaaaa zreszta wszystkie 3 sa spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome again, looking beautiful <3
    Ady.

    OdpowiedzUsuń
  3. aww! I like the photos!
    prettty style!!n,n
    Pss!
    I started a blog about photos taken by me, and i hope you can check it
    and if you like it follow me! :D Thanks! n,n

    http://thehiddenroots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. absolutnie świetnie!! masz świetne torebki w 1 i 2 zestawie, mogłabyś napisać gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi zdecydowanie najlepszy. : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w czapkach, dlatego uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja dobrze widzę zdjęcia przy NCKu? Haha.:D
    Bardzo podobają mi się Twoje zestawy, choć trzeci moim zdaniem najlepszy.;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No muszę przyznać,że wszystkie trzy stylizacje bardzo udane,chciałbym się tylko spytać kto jest twoim fotografem bo masz naprawdę dobre zdjęcia. Pozdrawiam,Poznań. ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No muszę przyznać,że wszystkie trzy stylizacje bardzo udane,chciałbym się tylko spytać kto jest twoim fotografem bo masz naprawdę dobre zdjęcia. Pozdrawiam,Poznań. ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, młodziutka, ze świetnym wyczuciem - zazdrooość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aww you're sooo cutee! ** I totally love your style..and your hair! Awesome! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful outfits! I love them! Your blog is fantastic! I'm following you now!
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. drugi podoba mi się najbardziej! świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Love you amazing!! I love the last outfit! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnia stylizacja najlepsza *.*
    .
    http://www.ameliasienazywam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely blog, amazing post and great style!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  18. you're wonderful!
    and your hair!

    OdpowiedzUsuń