Kitchen



Pewnie następne kilka stylizacji będzie z moimi nowymi butami.
Jestem z nich bardzo bardzo zadowolona! Są mega wygodne. 
Już szalałam w nich na jednej imprezie i do tańczenia też się nadają. 
A szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tego.

Niestety deszcz za oknem i zimno spowodowały, że sesja była w domu.
Ciężko to nazwać sesją, samowyzwalacz. Efekt dzisiejszej nudy. 

Uwielbiam nosić sukienki! Jednak obawiam się, że przy tej pogodzie zamarzłabym. Ta jest z H&M kupiona w tamtym roku. Fajnie komponuje się czarny, biały i czerwony ze sobą.
Sama muszę przyznać, chociaż wiem, to narcystyczne (*faktycznie) , że nogi w tych butach wyglądają nieziemsko..


Oczywiście moja kochana kotka, jak zawsze musiała wejść mi w obiektyw.


/ dziękuje wszystkim obserwatorom, jest już was setka:)

This entry was posted on sobota, 7 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

29 Responses to “Kitchen”

  1. cute cat, nice kitchen and great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka *.* mimo , że zdjęcia w kuchni to bardzo fajnie wyszły .

    OdpowiedzUsuń
  3. Narcystycznie* :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie Narcystowsko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i świetnie ! :)
    faktycznie te buty wysmuklają nogi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, nogi w tych butach wyglądają fantastycznie!

    Poza tym Masz świetną kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love these pictures so much! Your shoes are amazing!

    You look so tall :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu uwielbiam Cię! Jesteś taka ładna :)
    wgl masz fajną kuchnie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są piękne chociaż przyznam, że sama bym się w takich nie odważyła chodzić:)) Podoba mi się, że są oryginalne (niewiele osób takie posiada), a ty doskonale w nich wyglądasz (z poprzedniego wpisu wiem, że kupiłaś je przez internet, a to nie łatwa sztuka, bo nie mogłaś ich przede wszystkim przymierzyć). Gratuluję połączenia czerń-biel-czerwień (Uwielbiam!)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Chyba widziałam Cię dzisiaj w Zarze (albo twojego klona). Potem przeglądałam lookbooka i trafiłam na bloga. Ale przypadek! :)

    xx
    http://modowymaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czarna przezroczysta spódnica do ziemi i koszula jeansowa. zajebisty look w blogerskim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ja dobrze wiem, że takie buty do tańczenia się nie nadają, zresztą w ogole wedlug mnie najbardziej do tanczenia nadaja sie plaskie buty, ale z dobrze wyprofilowana wkladka, bo inaczej jak bedzie za plasko to tez bedzie bolalo ;)

    koniecznie zobacz ten film, niesamowicie poruszajacy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bo masz nieziemskie nogi, to i wyglądają nieziemsko! :D

    i tak w ogóle masz świetna kuchnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygodne są te buty? Ja mam czarne, chociaż nie ten sam model i są tragiczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw. Zazdroszczę Ci takich zgrabnych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie nogi będą wyglądać świetnie w każdych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty faktycznie robią wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie to wygląda :)
    myślę nad kupnem takich beżowych lub czarnych :P są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe buty :)
    i ładną masz kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Your wedges are amazing :)


    Chelsea x
    http://letsputourheartstogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te buty! Przepiękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jej świetne są te koturny! zaczynam się zastanawiać czy sobie takich nie sprawić, mam już rude i są super wygodne! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń