Zimowo


Dwie stylizacje z moją nową torebką i butami. Co do torebki to strasznie lubię ten fason. Taki prosty, ale ciekawy. A buty właściwie nie nowe, ale dzięki ocieplaczom futerkowym wyglądają zupełnie inaczej i są o wiele cieplejsze.


Zdjęcia z zimowego spaceru nad Wisłę. Koło godziny 9 widok był nieziemski ale było bardzo bardzo zimno!
Z braku czasu i odmarzających kończyn udałyśmy się do najbliższego ciepłego miejsca, którym okazała się cukiernia. Ogrzałyśmy się i zjadłyśmy pyszne ciastka.


Nie wiem czy wy też, ale ja uwielbiam słodkie! Mogłabym jeść i jeść. 


Moje niewielka kolekcja. Niby wszystkie takie same, jednak każda inna. 
Mają różne detale, na pierwszy rzut oka może niewidoczne, ale to właśnie one nadają każdej niezwykłość na swój sposób.





This entry was posted on wtorek, 31 stycznia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

21 Responses to “Zimowo”

  1. też uwielbiam takie torby , jak na razie mam tylko jedną . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. aj, faktycznie fajne te torebki. wpisuję tę ze złotymi ozdobami z boku na moją liste must-have :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful outfit, you look so effortlessly chic! And all that food looks super yummy!

    Kaylee
    xo
    Wild Flower

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna;* podoba mi się wszytko ;d
    i chcę taką pastelową torbę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te Twoje torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja!:) Podoba mi się:)
    Zapraszam do mnie lada dzien konkurs walentynkowy:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś kul bo chodzisz do cukierni "AWITEKS" :) muaa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Para ser tan joven tienes un gran look! te sigo en looklook.nu y ahora soy tu nueva seguidora de tu blog! ;) vista mi blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej, nie jest Ci zimno? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. such a nice blog! love the photos (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. your blog is soooo lovely !!
    greets ,
    ina

    OdpowiedzUsuń
  12. I follow you in my blog! I really love your looks and your pictures!

    Marta
    victoriaribs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I absolutely love your outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for your comments :)
    I like too your blog, beautiful pictures of you !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak prezentuja sie nuty bez ocieplaczy ale w tej wersji wygladaja super:) mialam takie kiedys tylko cale biale:)

    OdpowiedzUsuń