Main square


Futro to chyba najcieplejsza moja 'kurtka'. Ubrałam pod nie jedynie letnią sukienkę i skórzaną kamizelkę. I nie było mi zimno. A rano mój termometr wskazywał jakieś -20 stopni..  

Uwielbiam Kraków! Piękne miasto. Właściwie piękne jest tylko centrum, ale na resztę nie można narzekać. Jak tylko mam chwile wolnego od razu pędzę na rynek, ale jakoś pierwszy raz mam tutaj zdjęcia. Aż dziwne.



Sobota spędzona na rynku z koleżanką. 
Pyszna kawa z szarlotką. 
Dużo słońca. 
Spacery między uliczkami.


naszyjnik,kolczyki,pierścionek,torba - House
sweter,sukienka,legginsy- H&M

 



This entry was posted on niedziela, 5 lutego 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

37 Responses to “Main square”

  1. beautiful outfit! I love it! Your coat is amazing!
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, powtórzę się, ale co mi tam - I D E A L N I E! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Futro ♥.♥
    Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko jest prześliczne. < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, cudowne futerko idealne na taką temperaturę ; )
    zapraszam do siebie : http://ffiighter.blogspot.com/
    pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. totally amazing photos! you are so pretty and I love your outfit so much:))
    the cake looks so yummy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko prześliczne :)
    Zapraszam do mnie KONKURS, do wygrania karta podarunkowa h&m 150 PLN .

    OdpowiedzUsuń
  8. tez ma podobne futro z sh i potwierdzam, jet super ciepłe:) a Kraków uwielbiam, mam nadzieję, że jeszcze kilka razy tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja najlepsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. O to to pastelowe sukienkowe mnie się podoba i w ocza rzuca:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonała stylizacja! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam cały Kraków, zwłaszcza odkąd odkryłam Kazimierz na nowo, rynek stał się moim drugim ulubionym miejscem. Cudne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful pics!!
    I love your fur coat, is amazing and looks so warm :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne futro, bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja, futro jest boskie, skąd?

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your blog and the outfits o.m.g ! come and visit my blog and if you like follow me and I'll follow you back ! stay in Appearance (kisses ryan)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna sceneria! Ale z Ciebie śliczna dziewczyna, no ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super post!

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  19. you look adorable. I love the comfy feel to the outfit. check out my blog dear and maybe follow me if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Futerko jest cudowne. I na tą zimę widać się jeszcze przyda ; >

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się, Kraków jest fenomenalny :) szkoda, że mam możliwosć wizyty w nim tylko raz do roku...
    świetny outfit, jak zwykle jestem zachwycona Twoją torba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne miejsce! Futro jest zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kocham Kraków, ale mam taaaak daleko!

    Piękne futerko, widać, że cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing pictures!! +1 follow!! ^^

    http://fashionnfairytale.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. ten zestawik jest bardzo ładny bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń