Starstruck


Pogoda piękna! Dużo słońca, które uwielbiam, ale chyba nie tylko ja. Tylko trochę zimno. Czas zacząć sezon sesji z poświęceniem. Jednak pięć warstw swetrów zdało egzamin. A tak serio to potrzebne były tylko rękawiczki i czapka. Pod płaszcz ubrałam szary sweter i kamizelkę, wszystko w szarych odcieniach. Kratka + paski? Czemu nie. ;-) 



 Płaszcz bez rękawów wymaga dokładnie takich długich rękawiczek. Co prawda nie są moje, ostatnio kupiła je sobie moja siostra. Ale dobrze, że mi je pożyczyła. Idealnie pasują i przy takiej pogodzie nie jest zimno.


This entry was posted on piątek, 3 lutego 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “Starstruck”

  1. there is so freezing! I wish it was hot summer outside and not so terribly cold =/ but you look perfect in this cape/coat ;)=) and I love your outfit photos;)=)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing outfit, lovely winter style!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny zestaw, który dowodzi, że masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjawiskowy zestaw! Okulary, peleryna, bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hermoso outfit! HYPE en lookbook.nu ame esa mini capa de cuadrillé... visita mi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog i fajne stylizacje + będe odwiedzac : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! :) W ogóle strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia :))

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great pic! Love this outfit :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Great pictures! Love your outfit:)

    xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu idealnie... jak ty to robisz? <3

    OdpowiedzUsuń
  11. that coat is so stylish on you <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki świetny zestaw! wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz ! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zatkało mnie.
    Super zdjęcia i zestaw.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń