Sweetie?



Odkąd dostałam plecak zastanawiałam się czy może wyglądać fajne. Zawsze kojarzył mi się ze szkolnym tornistrem a potem plecakiem. No właśnie, sportowym. Zawsze wybierałam torbę, bo fajniej wyglądała, chociaż wiadomo, że z plecakiem wygodniej. A przeze wszystkim lżej. Jednak ten w żaden sposób go nie przypomina. Bardzo mi się spodobał. A więc dobry plecak = dobra inwestycja.

 
 



No i trochę pobawiłam się zdjęciami: ;- )

inspire me:

Ostatni mój ulubiony!

This entry was posted on czwartek, 23 lutego 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “Sweetie?”

  1. Plecaki są najlepsze, i masz rację, najwygodniejsze. Ten ostatni jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. yes, ruksacks are sooo much sweet;) and maybe even comfy;)=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! skąd masz to świetne futerko?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. które? mam dwa na sobie, jedno nie wiem, od cioci a drugie to kamizelka z kapturem - House ;-)

      Usuń
  4. Oh Ślicznie!

    Zapraszam do Siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie zauroczył płaszczyk:):) Jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz uroczo z misiowymi uszami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. futerko jest prześliczne!
    uroczo wyglądasz z tymi uszkami i plecaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamo, ale Ty słodko wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten outfit, plecak bardzo mi się podoba, ale ja wolałabym w kolorze karmelowym, Obserwuję i zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz.co do plecaka-hmm, u innych mi się podoba, ale u siebie jakoś go nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jesteś piękna! i te stylizacje. wszystkie bardzo mnie zachwycają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak wygląda świetnie! Bardzo podoba mi się Twoje futerko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow great look ! I love these bags <3

    http://freedame-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń