YUMMY!


Kraków ma ferie! Pewnie zasypie was moimi zdjęciami, przynajmniej mam taką nadzieje ;-) 
Wreszcie dwa tygodnie luzu. No i oczywiście mnóstwo czasu na rozwijanie swojej kreatywności.

A co myślicie o nowym wiosennym trendzie, który będzie hitem tego sezonu a właściwie już nim jest. Mianowicie LORDSY.
Wyglądają trochę jak kapcie i z pewnością są wygodne. Jak tylko je zobaczyłam na stronie, stwierdziłam, że muszę je mieć. Chodziło mi o konkretny model. Czarne z ćwiekami. Niestety nie tylko mi się spodobały i pewnie też dlatego wyprzedały się w pierwszy dzień. No i przeszła mi na nie ochota. Ale ostatnio pomyślałam że mogłabym kupić jakieś kolorowe. No i właśnie. Nie mogę się zdecydować jakie. Może pomożecie?

A może po prostu zwykłe czarne? Lakierowane czy zamszowe? 


/ Jej, dziękuję. Jest już was 200 ;-)

This entry was posted on czwartek, 9 lutego 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

29 Responses to “YUMMY!”

  1. fajne spodnie
    + pasują ci te buty ;*

    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu Twoja fajna kuchnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. the animation is just perfect:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne buciki !

    zapraszam na wyprzedaż szafy !

    OdpowiedzUsuń
  6. nice shirt and I must tell you, you've got really beatutiful stylish kitchen... I like it, and I love the lightening in these picture too;)=)

    OdpowiedzUsuń
  7. This look is so cute! Awesome shoes. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. hey girl u have nice kitchen

    OdpowiedzUsuń
  9. fenomenalnie czekam na calosc !! tak wiec do wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;)
    Wspominałaś coś o kurtkach puchowych, czekam na stylizacje z nimi.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko ;-) już się robią

      Usuń
    2. Ok ;)
      To czekam na post.

      Usuń
  11. Też zaczęłam ferie :)) Jeśli chodzi o lordsy to znając życie kupiłabym niebieskie, albo czarne zamszowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak się taką robi, nie ja robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post! You look amazing with your outfit. Beautiful!:)
    The shoes is also pretty. We love it!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi :)
    I love your blog and I'm following, see mine, and follow if you want.
    Your gif is beautiful and not resist to put it on my blog, of course I put the credits;)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie znalazłam Cię na lookbooku, jak miło w końcu zobaczyć jedną z nielicznych Polek, które ubierają się dobrze i 'po swojemu' :>
    co do lordsów, polecam koralowe/turkusowe, choć pewnie Tobie bardziej będą pasowały... czerwone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ale chyba jednak postawie na czarne ;-)

      Usuń
  16. that first picture/slideshow kinda this is SO awesome i want to do that too!! haha and i love the shoes, definitely a fan of the suede! i've been eyeing similar shoes at urban outfitters that i want!

    fashionbirthmark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a cute GIF image & I adore those red wedges! Lovely :)

    <3 Shawna
    http://serpentinestreets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne 'ruszające się' zdjęcie !!!


    www.mandpfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. you look so pretty! i really like that gif you made :)

    and those shoes are amazing <3

    OdpowiedzUsuń