American player


Co powiecie na takie połączenie? 
Sportowo, ekstrawagancko, elegancko.



Czy ludzie nie są przyzwyczajeni do dziwnych rzeczy? 
Dziwnie się ludzie patrzą, jak wywozi się pusty wózek ze sklepu.
Oczywiście kulturalnie go potem odwiozłyśmy. ;-)



Tak tak naszyjnik Lanvin for H&M. Ale metka tu nie jest najważniejsza. Apropo naszyjników i innych błyskotek. Biżuteria potrafi na prawdę czynić cuda. Nadać trochę.. niezwykłości? Taki naszyjnik do zwykłego topu przyciąga uwagę ;-)



A co powiecie na bejsbolówkę ze szpilkami? 





This entry was posted on środa, 21 marca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “American player”

  1. prześwietnie wyglądasz!! a masz rację, biżuteria potrafi wnieść dużo do outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the photo in a shopping tray!!!
    Ady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi akurat naszyjnik nie przypadl do gustu ale bejsbolówka jest genialna:) swietnie w niej wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam, że niebanalnie, ciekawie Ci to wyszło :) szpilki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz, chyba jest to moje ulubione połączenie baseballówki, niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze pozytywnie mnie nastrajają Twoje zdjęcia :) oddaje baseballówkę! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. you look amazing! i always wanted do own this jacket:))

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoją fryzurę! Aż mam ochotę ściąć swoje włosiska ;d
    piękna bejsbolówka, piękny naszyjnik, genialne legginsy ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo... ! świetna bejsbolówka, gdzie kupiłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. sorki lidka, rzeczy które pokazujesz na lookbooku lub na blog spocie jako swoje "outfity" - w 1/2 z nich nigdy Cie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, wcale mnie to nie dziwi, przecież się nie znamy ;-)

      Usuń
    2. no to sie zdziwisz, bo jestem osobą ktora widuje cie w sumie codziennie :)

      Usuń
    3. Pełka, to bardzo mi przykro, że nie widujesz mnie po szkole ;-)

      Usuń
    4. w dodatku jestes strasznie głupia skoro myslisz ze to pelka, slonko ;**

      Usuń
    5. tak bardzo cie to boli?

      Usuń
    6. słaba jesteś w pociskach dziunia w internecie. a na realu jeszcze gorzej..:))))))

      Usuń
    7. Kałkus, to było pytanie, pogadamy w szkole :);*

      Usuń
    8. pudło, do 3 razy sztuka :*

      Usuń