Pineapple


Owocowy zawrót głowy!

Jak powszechnie wiadomo owoce dobrze działają na wygląd i samopoczucie.. bla bla bla
A witaminy w ananasach wywołują euforię ;-) 
Szczególnie ten na mojej bluzce za każdym razem ją u mnie wywołuje.
Na prawdę nie wiem dlaczego..




 


/hype me on lookbook




This entry was posted on piątek, 30 marca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “Pineapple”

  1. bluzka bardzo ładna, dobrze się prezentujesz. no a gif mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądz bosko:) Podoba mi się twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. you are so pretty:) you reminds me a bit Franky from Skins series:)) great outfit!

    tynasjotter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, ananasa jeszcze na koszulce nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne buciki :). Zapraszam na http://makesomecolour.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywny ten ananas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. such an amazing blog! so much inspiration since out styles are so similar.

    www.wecanpretend.net

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty i ananas. :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywny zestaw :) +Świetne buty!
    PS. Byłaś na dniu otwartym w X lo, czy mi się wydawało? :P

    http://annasvintageheart.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd zamawiałaś vansy które masz z niedawno dodanych setów ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neosport, ale na szczęście już nie ma:)

      Usuń