Spring vintage


Wiosenny wintydż.




Mniam, zakolanówki! Podobno wydłużają nogi i wyszczuplają ale.. czy ja wiem?
Z pewnością są bardzo bardzo seksi, co to to na pewno - ale to nie moje słowa ;-)
Właściwie nie wiedziałam o co chodzi z tym całym szałem na zakolanówki, bo przecież to zwykłe skarpetki,  dopóki nie dostałam jednej pary.
Można je nosić właściwie do wszystkich sukienek, spódnic, szortów i koszuli. 
To właśnie dlatego je tak lubie.
Tutaj znalazłam ciekawy artykuł: legginsy vs zakolanówki.


 


This entry was posted on piątek, 23 marca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “Spring vintage”

  1. Amazing like always, love your new design, the shirt and the photo with your friend!!!
    <3
    Ady.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakolanówki wyglądają kobieco i seksownie :) świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci nóg! świetny zestaw i zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. masz taką rozbudowaną mimikę twarzy i tyle min, że aż z podziwu wyjść nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, że uwielbiam Twoją fryzurę, prawda? ;d
    genialny set! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa you are spectacular <33 wow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się podoba ostatnie zdjęcie !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. So gorgeous! I love the color of your shirt :)

    www.rougefox.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie! uwielbiam Twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, Zapraszam do świata Oriflame,
    program Witamy dla nowych konsultantów z bransoletką firmy Apart !
    Wpisowe do klubu Oriflame to jedynie 1zł !
    Zapraszam na strone:
    http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration-consultant.jhtml?content=&_requestid=668794

    gdzie można w łatwy sposób zapisać się i kupować kosmetyki 30 % taniej
    Proszę przekaż również te informację swoim koleżanką i znajomym .
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny masz blog :)

    zapraszam do mnie
    www.monikamustafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy zestaw :) zapraszam na http://makesomecolour.blogspot.com/ choć dopiero zaczynam :). Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń