Cracow


Wiosenne kolory, choć zupełnie odbiegające od tendów. 
Zupełne przeciwieństwo pasteli, bardziej rażąco chodź w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Do tego panterkowe okulary zerówki, jestem w nich zakochana! W pewnym sensie działa na mnie ten wiecznie modny dziki wzór.

+złote dodatki, wykluczając kolczyki, bo staram się zrobić tunele:)



A tak poza tym z okazji świątecznego braku zajęć.. -jedyne co musiałam robić to być grzeczna.
Zaczęłam robić sobie szorty diy. Palce bolą mnie od ćwieków ale daje radę.  Pewnie pokaże je w następnym poście.  Ahh nie mogę się doczekać, żeby je założyć :)







This entry was posted on poniedziałek, 9 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “Cracow”

  1. Adperfect!
    love the blazer :)
    Ady.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!
    po raz kolejny widzę ciuchy z house'a- chyba masz jakieś względy w tym sklepie :D zresztą, ich kolekcje są coraz lepsze, więc nie dziwię się, że tam kupujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh no względy względy:) fajne mają ciuchy

      Usuń
  3. fantastyczne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie!

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudowne kolory <33
    i ta marynarka,mmm ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kiecka :D zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnego masz tego bloga! + jak pisałam na lookbook'u masz genialny styl <3
    obserwuję !
    zapraszam do siebie :)
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny żakiecik:) Śliczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń