Galaxy!

Szaleje za wzorem galaxy, ale chyba nie ja jedna. 

A dziś mam na sobie sukienkę galaxy od AX PARIS.
Z pewnością będzie mi towarzyszyć na niejednej imprezie.
A na co dzień niestety nie mam do niej butów, ale myślę, że to kwestia czasu.

Marzą mi się jeszcze legginsy z tym wzorem i ramoneska.




Na prawdę nie wiem skąd się u mnie biorą takie dziwne zdjęcia..




This entry was posted on poniedziałek, 16 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “Galaxy!”

  1. Omg the wedges are SO beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy ?

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, jesteś ładna, a stylizacje są świetne, ale zawsze jest jakieś ale. Małe zdjęcia i za duże reklamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mogę mieć większych zdjęć, taki mam szablon na blogu

      Usuń
    2. Spróbuj projekt, projektant szablonów i dopasuj ustawienia szerokości. Tam można ustawić szerokość całego bloga i prawego paska bocznego. Sądzę, że jak to zmienisz to, to zdjęcia będą większe automatycznie

      Usuń
  4. Ja już chce! ;P

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna sukienka! zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka :) masz idealną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. I prefer BlacMilk's, but this is other and interesting :)

    OdpowiedzUsuń
  8. That's an awesome dress, and love your red booties!

    xoxo
    ~Natasha Fatah~
    ~Natasha Fatah~

    OdpowiedzUsuń