Leopard

Hej wszystkim! Dziś szybko. Jutro piszę egzaminy, więc trzymajcie za mnie kciuki :-) 

/

Panterka. Hit czy kit? Już chyba szał na nią przeszedł, teraz wszyscy kochają flagi, ale pewnie się zaraz znudzi. Ja jednak pozostanę wierna kociemu wzorowi.

 

This entry was posted on poniedziałek, 23 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “Leopard”

  1. very cute:))
    you have perfect legs!!!! ♥ envious:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy widzę coś z motywem panterki, co wygląda nieźle! A egzaminami się nie przejmuj, część humanistyczna to łatwizna. A ja i tak jestem z niej zwolniona :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, nie przejmowałam się w ogóle - i dobrze. łatwe są te testy:) jeszcze tylko 4 i z głowy

      Usuń
    2. Jeszcze tylko 3, rozszerzony język (zdajesz angielski?) też się nie liczy :D Ja nie rozumiem moich znajomych, którzy się straaasznie stresują przed egzaminami. Przecież to nawet nie pomaga.

      Usuń
    3. No tak tak zdaję, czemu nie?

      Usuń
    4. Chodziło mi o to, czy zdajesz angielski, czy coś innego, bo z tego co wiem to można drugi język, którego się uczysz w gimnazjum.

      Usuń
  3. fajna sukienka:) czyżbyśmy miały te samą torebkę z oasap?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze zestawiona panterka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączenia sukienek i trampek, a przez Twoje zestawy zaczęłam poszukiwac dla siebie idealnych białych ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć w dużych - retro okularach :). Wyglądasz ślicznie, powinnaś sobie zrobić na stałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie te oksy idealnie pasuja do Twojej Twarzy !! fajny wygodny zestaw na codzien :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz uroczo. (jakoś tak to słowo najbardziej mi pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. owszem, szał może już przeszedł, ale wydaję mi się że ten wzór zawsze będzie obecny w szafach większości kobiet. ;) co prawda dość trudno jest go odpowiednio dobrać, żeby nie wyglądać tandetnie i niezdrowo, ale jeśli dobrze się to zrobi efekt jest zniewalający. tak jak u ciebie :D zakochałam się w tym zestawieniu <3 zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Tobie nawet worek na śmieci wyglądałby jak HIT ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy to był komplement, ale dzięki:)

      Usuń
  11. Lidka wygladasz CUDOWNIE!!
    :) swietna ta sukieneczka i torebka :)
    dawno Cie u nas nie bylo, zapraszam w wolnej chwili :)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś np. do szkoły Ha ha :) Mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd wytrzasnęłaś tą sukienkę? Ona jest fantastyczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. na twoim miejscu bym tej sukienki nie nosila bo jesteś płaska jak deska...

    OdpowiedzUsuń