Pause


Cekiny na codzień? Czemu nie. Sportową bluzkę bez ramion, w której z resztą jestem zakochana, połączyłam z cekinowym kołnierzykiem i cekinową kurtką - ramoneską. Do tego vansy i voila! Gotowe. 

Jak szybko zrobić imprezowy look? Wystarczy zmienić buty na mega wysokie czarne szpile. 




jacket / House
jeans / H&M
top / House
collar / diy 



This entry was posted on czwartek, 19 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “Pause”

  1. te ves tan dulce y a laves tan revelde!me encantan tus look!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Twoje Stylizacje zawsze robią na mnie ogromne wrażenie! Mam pytanie co do tego topu z House. Kupiłaś go teraz jakoś? Z nowej kolekcji, czy dawniej? Byłabym wdzięczna za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam ją, pewnie będą w sklepach:)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz! Kurtka jest rewelacyjna! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)


    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-ciuchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. What a lovely post. <3
    I followed you I hope you will do the same.
    Much love, Lucy.

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so lovely! I adore that huge collar.. <3

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like your collar!

    http://inmymindyouweremine.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też cekiny w wersji codziennej, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! bosko wyglądasz!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń