Pin up





Bardzo bardzo kolorowo w mojej szafie na wiosnę : )
Wszystko co mam na sobie znajdziecie w sklepie House.

Styl pin-up był szalenie modny w latach 50 i 60 obecnie przeżywa swój wieli comeback. 
W wielkim skrócie chodzi o to że ma być słodko i kobieco jednocześnie.

Okulary co prawda jeszcze zerówki. Powinnam nosić ze szkłami ale nadal nie mogę się zdecydować na oprawki!  Chyba jednak będę zmuszona postawić na soczewki.


Chciałabym napisać, że pora na moje ulubione krótkie spódnice i sukienki się zaczęła.
Z tego co widzę będę musiała jeszcze poczekać.


Z pewnością takie ubranie będzie przyciągać wzrok innych ludzi, czego doświadczyłam ostatnio.
Mi się to całkiem podoba. Jednak wiem, że niektórzy tego nie cierpią więc wystarczy żywe kolory połączyć ze stonowanymi Na razie może być czarny, na upalne dni raczej biały - chyba że ktoś lubi przyciągać słońce.



/hype me on lookbook

I found this lovely Oasap women’s high street fashion store and would like to invite you to join its Fashion Hunter Program where you can get freebies in exchange a post on your blog.
PS: If you join through this invite and approved to be Oasap Fashion Hunter, I’ll get $8 cash credit. You can invite your friends and get money too. Join Now.

This entry was posted on piątek, 6 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

14 Responses to “Pin up”

  1. super wyglądasz- kolorowo i bardzo wiosennie :) a co wyboru między okularami a soczewkami- bierz soczewki, bez porównania! ja mam od sierpnia 2010 i komfort widzenia o wiele lepszy niż w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja noszę i soczewki i okulary. mam dość sporą wadę więc nie ma mowy ruszać się bez czegokolwiek. dla mnie szoczewki to komfort ale na max. 8 godzin, później moje oczy strasznie się męczą i zakładam okulary ;)
    świetna bluzka/sweterek ;))
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nogi! Genialne okulary ;o i sweterek! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie Ci pasuje ten styl, uwielbiam Cię oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! que lindo ame los colores! me encataron!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :) piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem powinnaś wziąć te oprawki! Świetnie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzka, a w tym okularach wyglądasz ślicznie :)
    zapraszam do mnie - inlashion.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz, jesteś w najlepszym wieku żeby bezwstydnie nosic takie kolory :) a co do torby... mam taka sama tylko w rozmiarze xl ;)

    OdpowiedzUsuń