Shhh...


 No więc tak jak pisałam wcześniej. Szorty diy - do it yourself.
Co prawda efekt nie jest tak genialny jak sobie wyobrażałam ale pewnie jeszcze przejdą kilka ewolucji.
Z ćwiekami dużo roboty jest!

Bluzka jest ze skelpu http://www.youreyeslie.com/ . Jakiś miesiąc temu dostałam mejla z propozycją współpracy. Miłe, prawda? Mam jeszcze drugą i pewnie niedługo ją pokaże. 
Swoją drogą czekałam na nie prawie ze 3 tygodnie. Nienawidzę czekać. Codziennie z nadzieją patrzyłam do skrzynki czy może jest awizo. No w końcu się doczekałam, a na poczcie stałam z godzinę :)

I to są właśnie minusy kupowania przez internet. Jakieś inne? Nie zauważyłam do tej pory.


 



 

Banery macie tutaj:
Aww mają na prawdę super rzeczy!



This entry was posted on sobota, 14 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “Shhh...”

  1. uwielbiam Twój uśmiech, aaaaaaaaaaaa! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool pictures&shirt! And loving ur hairdo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing top! :) and great pics, you are so lovely ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. love your top, where can i fint it? Because i can't find it in youreyeslie?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, I don't see it too, but if I find it I'll add a link.

      Usuń
  6. You look so pretty and the top is really cute :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super nagłówek i świetne zdjęcia ;)
    bluzka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. simple but nice. you're so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczne masz wloski i okulary!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie!

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoją fryzurę <3 bluzkę i okularki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. I LOVE your blog and you style and outfits!! *_*
    Would you like to follow each other? :D
    I'm here! http://theannelicious.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. pozytywne zdjęcia :) a sklep ma faktycznie świetne ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  14. so simple y beautiful outfit!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz tak naturalnie i świeżo. pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i naturalnie! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mega ta bluzka jest! wg mnie jeszcze jednym małym minusem kupowania przez internet jest fakt, że nie można przed zakupem przymierzyć :D

    OdpowiedzUsuń