WILD

Bluzka od YOUR EYES LIE , która jest fajnym odpowiednikiem tej bluzy >klik< ale na cieplejsze dni. 
Obie z resztą bardzo mi się podobają. Krótka świetnie pasuje legginsów/spódnic/spodenek z wysokim stanem. Zapewne i tak będę chodzić z brzuchem na wierzchu ;-) 
Moją znajdziecie tutaj.




A buty? Buty wywołują wiele kontrowersji. Właściwie to mi się mają podobać a nie innym.
 Z pewnością sprawdzają tolerancyjność ludzi. 
W Nowej Hucie panuje określony styl. Można wybierać, maniurka czy dres? Dobra, żartowałam. Są osoby które potrafią się fajnie ubrać, jednak w tej kwestii nie trudno być przeźroczystym.


Najbardziej spodobało mi się określenie buty obronne. Z pewnością się przydadzą ;-) 






This entry was posted on piątek, 27 kwietnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “WILD”

  1. Czyli jak te buty nie do końca mi się podobają oznacza że jestem dresem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam oceniać na podstawie twojego logicznego komentarza?

      Usuń
    2. nie musisz oceniać ale z Twojej wypowiedzi w sumie to tak wynika . Popieram koleżanke/kolege wyżej ;)

      Usuń
  2. love your new designe and love the outfit, esp. the shoes!! <3
    Ady.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha,buty obronne- boskie :D świetnie wyglądasz, podoba mi się taka długość koszulek.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie to wygląda, ta bluzka + buty tworzą super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja.Urzekła mnie bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit, love the t-shirt! :D

    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś genialna! Świetny styl, a buty naprawdę godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem buty nie są złe, ale wydanie na takie buty prawie 300 zł to wyrzucanie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. całość jest rewelacyjna! bluzka bardzo przypadła mi do gustu. ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia. śliczną masz twarzyczkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam *.*
    + jak Cię mogę znaleźć na fejsie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. super outfit,świetna fryzura. zastanawiam sie nad zmiana mojej na własnie podobną, jakies trudności zwiazane z jej ulozeniem sa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, rano mycie suszenie i prostowanie w 5 minut :)

      Usuń
  13. boskie stylizacje :)! jestes mega fotogeniczna ;)! zapraszam do mnie;* akdols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń