Cute leopard


  
W spódnicy jestem zakochana od samego początku! Jest świetna. Nadaje się na każdą okazję.
Ubrałam ją na spacer, do szkoły, na egzaminy i na chrzciny. Uniwersalna ale niebanalna - to właśnie lubię. 

Klasyczny trencz wylansowany kiedyś przez Burberry'ego. Jak dla mnie jest ponadczasowy. Mogłabym go nosić wszędzie i przez cały rok. Jest dobrą, wiosenną alternatywą dla parki.
 





Buty przetestowane w każdych warunkach. Dziś chodziłam w nich cały dzień plus dwie godziny w galerii i moje nogi niestety wysiadły. Co prawda nie czuć wysokości ale nie są to najwygodniejsze buty na świecie. Pomijają ten fakt są śliczne! Motyw pantery z przodu i z tyły na koturnie. Dziś nawet jedna pani w sklepie mi pytała się gdzie takie kupiłam, bo sądzi, że przepiękne.

shoes / www.oasap.com/
skirt / /www.oasap.com/
bag / h&m
necklace / house

This entry was posted on wtorek, 8 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “Cute leopard”

  1. Wow,jestem pod wrazeniem! Piekna figura i niebanalna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na Tobie wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, to następny outfit w pidżamie! :D

      Usuń
  3. mega spódniczka :) zawsze ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, uwierz mi - nie zawsze! :)

      Usuń
  4. I love how you look;)=) amazing!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Simple colors your outfit! love it!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki piesek. Ładne buty i ogólnie fajna stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh dzięki, niestety pies nie mój, posłużył jako modelka ;-)

      Usuń
  7. ślicznie wyglądasz. buty, spódnica, najszyjnik! love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) spódnica też mi się bardzo podoba!

      Usuń
  8. Cudowne buty *.*

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylówa ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. looove the shoes!!! gorgeous <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń