Leopard print


Nauka czeka, ale tak tak już widzę jak się za to wszystko zabieram.
I tak wiem, że się nie wyrobie więc nie chce mi się nawet zaczynać.
  Tak czy inaczej, panterka pozostaje moim ulubionym motywem.



torebka i buty / www.oasap.com/



Naszyjnik? Kołnierzyk? 
Metalowe cudo z TOPSHOP'u. :)


 

A słyszeliście już może o tych butach? 

Zaczęło się od tego, że zobaczyłam zdjęcie najek. Nietypowych. Z koturną.. w środku. Już kilka razy widziałam buty nike na obcasie, ale nie na koturnie. Znalazłam kilka zdjęć. Fajne połączenie sportowego stylu z obcasami. Z pewnością alternatywa dla adidasów. Wydłużają nogi, jak to obcasy a w dodatku są na pewno wygodne.

Zapowiada się nowy trend.. Hit czy kit? Podoba wam się? 

Ano i przypominam, konkurs 2 posty niżej! :) 

/ Dzięki Alex za 10 minutowe zdjęcia :)

This entry was posted on czwartek, 31 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “Leopard print”

  1. Super naszyjnik! A co do butów, to już o nich słyszałam. Na początku nie za bardzo mi się podobały, ale jakiś czas temu uległo to zmianie ;) Najbardziej podobają mi się sneakersy od Isabel Marant w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;)
    co do butów to bardzo mi się podobają, niestety niektóre modele z polskich sklepów internetowych zawiodły mnie :(
    ale i tak uważam że są świetne ;)

    obserwujee ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this necklace;)=) cute collar ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka i naszyjnik są genialne!! ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. BUTY zdecydowanie KIT KIT KIT :(

    ale twoja stylizacja mrrraśna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Your hair is so beautiful!!!!Please make a video tutorial about how do you usually dry your bang.I've got a lot problem with mine, and your is amazing!!
    Thank you!! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. jest kilka blogerek, które uwielbiam, bo zawsze wyglądają idealnie i Ty z pewnością do nich należysz.
    co do butów, jak dla mnie kit. po prostu mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. I totally LOVE the golden collar necklace, such a cool twist on the leopard dress! <3

    I'm having a giveaway at the moment, come over and enter if you like: http://badtastetoasttoast.blogspot.de/2012/06/vedette-shapewear-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nike lubi w ostatnich czasach zaskakiwać pomysłami. Buty na koturnie to kolejny osobliwy pomysł tej marki :) Ciekawe, co myśleli w trakcie opracowywania projektu tych butów. Szczerze mówiąc, nie wiem, czy bym się zdecydowała na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń