Różności

Dziś mam dla was wszystkiego po trochu. 


Filmik z sobotniego popołudnia. Tańczyłyśmy dwa układy, jak wam się chce to oglądajcie ;-)






A tak poza tym to w końcu zrobiłam tunele: 

Mam też wiosenny outfit.

A także dwie fotki z h&m. Właściwie nic nie znalazłam oprócz air maxów, których i tak nie kupiłam, bo są cholernie drogie. A poza tym szału nie było, zwykłe czarno czerwone. 
Mi się marzą jakieś różowe i pewnie niedługo je kupie. Na razie ciężko na nie pracuję:)

Taki błękit jak na zdjęciu jest fajną alternatywą dla popularnej ostatnio mięty, jeśli ktoś ma już jej dość.

I mam jeszcze dylemat nad muzyką do solówki, którą niedługo tańczę. 
Może mi pomożecie? 




 

This entry was posted on niedziela, 20 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “Różności”

  1. Mięty nigdy dosyć (a przynajmniej nie w tym sezonie ;)), więc szykuję się na airmaxy właśnie w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie takich nie znalazłam, więc wezmę róż:)

      Usuń
  2. wszystkie osoby które znam które w wieku nastoletnim miały tunele musiały sobie potem robić operacje, bo zawsze COŚ się stanie, a po ucho już nigdy nie wygląda tak samo, zawsze widać bliznę po zszyciu. Poza tym jak są tunele to nie można nosić zwykłych kolczyków, które chyba dają więcej możliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co osoba to inne zdanie, mi się podoba, trudno - najwyżej będę mieć dziury do końca życia ;-)

      Usuń
  3. awolnation- sail zatancz, jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd jest bluzka w wisienki która ma na zdjeciu twoja koleżanka?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie zatańczyłyście! a na solówkę selah sue <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't get a word but I like the outfit!

    I'm new in all this posting looks thing and I'd like to know what do you think ;)

    http://inmymindyouweremine.blogspot.com.es/2012/05/what-i-wear-salmon-and-heels.html

    OdpowiedzUsuń
  7. the photo with your friend - you are both so pretty!! ♥ lovely outfits:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie chodzisz na tance ? Układy do niczego...jeśłi to w ogóle mozna tak nazwac...

    OdpowiedzUsuń