Summer, I'm waiting


Hej, na początku chciałam przypomnieć o konkursie - post niżej.

Ostatnio koleżanka zadała mi pytanie, czy nie żal mi było koszuli z h&m? Obcięłam w niej przecież rękawy i tylko tyle. W tamtej i tak nie chodziłam, a teraz mam tak jakby nową. Ale jest jedna zasada, nic nie przerabiaj, jeśli nie jesteś pewny, że możesz to wyrzucić - już się nauczyłam :)

 i n s p i r a t i o n     f o r     s u m m e r

  
Co na lato? 
pastelowe fiolety, pomarańcze i odcienie niebieskiego  

This entry was posted on poniedziałek, 28 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Summer, I'm waiting”

  1. Uwielbiam Twoją orginalność..!:) Jak zwykle świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. summer is the best season! I love hot weather and all this stuff;)=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka koszula bez rękawów wygląda bardziej letnio !

    OdpowiedzUsuń