Tigers university

Na początek mam świetną piosenkę! Wzruszający tekst, sami posłuchajcie.

 ~Dzięki Alicja :);*


Połączenie stylu sportowego i obcasów. Jestem na tak.
Bluza dorwana za grosze w jakimś lumpeksie.
Niestety nie ja ją zdobyłam ale mam zamiar ją nosić w najbliższym czasie :)
 





K O N K U R S




Co zrobić żeby wygrać jedną z tych sukienek, 50$ i prezent ? 

Wystarczy zarejestrować/zalogować się na romwe.com/ 
Adres podany przy rejestracji podać w komentarzu pod tym postem. 
 Jeśli masz bloga, dodaj mnie do obserwowanych. 

Wyniki 6 czerwca. ;-) 
Powodzenia! 

Szkoda, że sama nie mogę wziąć  udziału  w konkursie!

This entry was posted on środa, 23 maja 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

25 Responses to “Tigers university”

  1. Genialne, uwielbiam takie perełki z sh! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. anjel2648@hotmail.co.uk
    love the outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the top!

    crank.it.up.-@hotmail.com

    Gaby fuentes

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. domagam się zdjęcia zbliżeniowego butów! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. gosia1oo6@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Can I enter the contest if I'm from spain?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. ale masz genialne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. natalia.szczepanek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. karolina.dzialo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. agaa2605@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. luszczkiewicz.malgorzata@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ninjasoulreaper_24@yahoo.com
    also i love your hair style c:

    OdpowiedzUsuń
  13. dddominika96@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. z.koltuniewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń