Aztec


Dla niezorientowanych w temacie, aztec to dość popularny ostatnio print na bazie wzorów orientalnych.
Właśnie z tym wzorem mam biżuterię na sobie.
 A panterkowe szorty i torebkę znajdziecie w sklepie House. Świetnie do siebie pasują.
Właściwie ostatnio przeszedł mi szał na szary kolor i zaczął się na beżowy.
Świetnie wygląda, do opalonej skóry. Szkoda tylko, że ja taka blada..


Ostatnio dużo sie mówi o hipsterach. I ostatnio też słyszałam, że nim jestem, ale wcale nie jestem! Noszenie okularów przeciwsłonecznych, nawet gdy nie ma słońca to zwykłe przyzwyczajenie a nie lansowanie tego stylu:) A co do tego znalazłam świetny artykuł. Coś typu 'jak rozpoznać hipstera'. Znajdziecie go >tutaj<. Strasznie się śmiałam czytając go. I to nie dlatego, że jest zabawny. Po prostu zdałam sobie sprawę z tego : 'faktycznie, ja też tak mam' Ale to nic takiego. Wcale nie jestem hipsterem. Jeszcze powinnam dodać, że nie obchodzi mnie to, w co sie ubiorę, a fryzury nie układałam - mam taką a'la z łóżka po prostu. Chociaż i tak wiecie, że to nieprawda... ;-)




Ostatnio szukałam jakiejś ciekawej biżuterii, w sklepie nigdy nie mogę znaleźć nic oryginalnego!
No i tak szperałam i znalazłam bardzo fajny sklep www.zielonykot.pl/ 
Weszłam zupełnie przypadkowo, bo nazwa nie oddaje tego o czym jest strona. 
Znalazłam tam mnóstwo biżuterii. Kolczyków nosić nie mogę przez tunele, więc spodobała mi się zakładka piercing. Strasznie lubię takie rzeczy i kusi mnie, żeby zrobić kolczyka w karku - taki jak ma moja siostra. Ale aktualnie przymierzam się do zakupu kilku bransoletek w stylu hippie.
Pewnie je tu zobaczycie :)
 


This entry was posted on piątek, 22 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “Aztec”

  1. też lubię beże latem (jak się opalę troche).
    torbę masz piękną ! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute outfit, I really love your hair! x Sushi

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect outfit!
    xx

    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie:) i masz cudne włosy, marzę o takich! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cię w okularach *.* powinnaś robić częsciej stylizacje z okularami!! poza tym masz świetne włosy i ogl cała stylizacja jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the shirt and shorts! Also you look really lovely with your hairdo and these glasses!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka i wisiorek super! Wnuk do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog!
    http://discovering-fashion.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń