Coffee

Szczerze się przyznam, mam już dość. 
Ja chcę wakacje! 
Chce już być opalona i chce wreszcie spać do 12.

Klasyczny outfit. Tak jak lubie. Pokazać nogi, podkreślić je obcasami a na górę najlepiej szeroką bluzę.
Z resztą tą też zabrałam mojemu tacie, ale przyznam, że na mnie wygląda o wiele wiele lepiej!


Nie ma to jak kawa z rana <3
Moja ulubiona late, którą pije praktycznie codziennie, jeszcze mi się nie znudziła. 
Niezdrowo, ale przynajmniej stawia mnie to na nogi i nie śpię cały dzień.
A co do kawy smakowej, to co prawda sama jej nie umiem zrobić, ale polecam w Divie kokosowe late - dla krakowskich ludzi:) 

Powiem wam też, że buty w panterkę już się rozchodziły i zaczynają być wygodne *,*



This entry was posted on niedziela, 10 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “Coffee”

  1. super outfit! ;) podobają mi się Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! The sweater is amazing!From where is it? I really want to buy it! :) I like your style! You are beautiful

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw ;)
    i jesteś wg śliczna, masz świetną fryzurę ;)

    http://maggie-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje buty, Twoją bluzę, ten zestaw, Twoją fryzurę! mmmm ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your outfit, but I especially love your super cute haircut!

    xoxo
    ~Natasha Fatah~
    ~Natasha Fatah~

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so cute!
    I love that tee!

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo podobają mi się Twoje botki!

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful outfit!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak podbierać bluzy tacie;D Znam to też tak często robię;D

    OdpowiedzUsuń
  10. I LOVE them shoes! You have such a great blog and brilliant style.

    Quick question are these the shoes in the picture?
    http://www.oasap.com/boots/6885-high-platform-leopard-detail-wedge-boots.html
    They seem smaller in heel that they look on the website!

    Thanks
    :)

    OdpowiedzUsuń