Rose


Nie mogłam uwierzyć, że tą sukienkę moja koleżanka znalazła w lumpeksie. Jest piękna *,*
I na szczęście już moja!
Jest welurowa, co sprawia, że jeszcze bardziej mi się podoba.
Tą torebkę widzicie już chyba w moim poście trzeci raz z rzędu. Nic na to nie poradzę, jest bardzo praktyczna i noszę ją ze sobą wszędzie!
Vansy na codzień, polecam. Na specjalną okazję pewnie założyłabym szpilki, których nie lubię. Może to dlatego, że jeszcze nie trafiłam na tak wygodne, jakbym chciała.. Ale koturny na pewno.


Zegarek przydatna rzecz, ale nie jestem przyzwyczajona, żeby z niego korzystać. I tak godzinę sprawdzam na telefonie. Co nie zmienia faktu, że jest cudny. Dokładnie go nie widać, ale wygląda mniej więcej tak jak ten. >klik<
Słoneczny kolor, idealny na lato!

zegarek / house


I nawet udało mi się zrobić mały klip :) 





Swoją drogą nie lubię kwiatków, ale jak już dostałam róże, to postanowiłam ją jakoś wykorzystać.Nie przeszkadza mi, jeśli sobie rośną. Nawet tak jest o wiele lepiej. Ale żeby dostawać kwiatki.. wolałabym dostać czekoladę! Miałabym więcej pożytku i radości :)
A o ile nie lubię kwiatków, ten był bardzo fotogeniczny!


 


Patrzcie, jaką mam dla was fajną promocje!



This entry was posted on wtorek, 12 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

18 Responses to “Rose”

  1. Świetny ten klip ! ;DD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. you look so lovely and sweet, I love velvet dress, it so UK style;)=)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaał, sukienka to na prawdę genialny łup, jest cudowna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. You're soooooo gorgeous! I found you on Lookbook and I think you have an adorable style!! May we follow each other? :)

    XOXO
    Elizabeth E~

    elegancebyelizabethkay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. yeah! so beautiful outfit & dress!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna tuniczka! Nieziemski gif <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cute outfit! & I love your hair!


    http://sadaflovesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice photos, love the clip :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ej spoko, mam problem ze znalezieniem okularów, bo wszystkie są za duże!

      Usuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz! Cudowna sukienka! Bardzo ciekawy blog ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ★ (・∀・)

    love pictures on your blog :) very nice layout. clean and charming. love your blog.
    i am following you, would you like to follow me back? -:)

    my blog (≧∀≦) σ : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I absolutely love your style, so sweet yet with an edge! These pictures are super-adorable, I'm gonna follow!
    Kisses from Finland,
    http://poptartdame.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń