selector festival

Zapomniałabym się pochwalić! Dostałam dwa bilety od cioci na selektora, za co jestem jej bardzo wdzięczna. To był najlepszy koncert na jakim byłam. 
b e s t    e v e r


Może nie sam festiwal, ale muzyka dup step i elektroniczna ma swoich zwolenników i przeciwników. Nie wiem, o gustach nie dyskutuje. Mogę jedynie powiedzieć, że ja świetnie się bawiłam. I nie rozumiem ludzi którzy mogą stać przy takim basie. Nie trzeba się ruszać. Tłum robi to za ciebie. W pewnym momencie tańczę tańczę,  hm co tu tak dużo miejsca? a tu centrum pogo <3 no i miejsce sie skończyło.

Zdecydowanie najbardziej podobał mi się występ Buraka som sistema
Mieli genialny kontakt z publicznością. Można było nawet wyjść na scenę! Niestety zanim ja się ogarnęłam i zorientowałam, było już oczywiście za późno :)  Nie wspomnę nawet o Chase&stats i Magnetic man - też byli genialni.

Dostałam też dwie płyty, ale nie da się ich słuchać samemu. W towarzystwie brzmią o wiele lepiej. 

Kilka zdjęć z koncertu, niezawodny telefon.



Był ktoś z was?  


No mam jeszcze jedno zdjęcie z koszulką z moim zdjęciem.
Na razie nie zdradzę całej tajemnicy. 


I PRZYPOMINAM, OSTATNIA SZANSA!

GIVEAWAY

50$ + prezent + sukienka :) 

wystarczy zarejestrować się na stronie i podać e-maila w komentarzu 
link wyżej, zapraszam



 

uwaga uwaga 
konkurs wygrała : dddominika96@onet.pl

gratuluje:) 

This entry was posted on wtorek, 5 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “selector festival”

  1. Słodkie to zdjęcie z biletami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam na selerze rok temu. crystal castles - najszybciej rozruszany koncert świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będą wyniku konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  4. ★ (・∀・)

    love pictures on your blog :) very nice layout. clean and charming. love your blog.
    i am following you, would you like to follow me back? -:)

    my blog (≧∀≦) σ : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O a co z tą koszulką?

    OdpowiedzUsuń