Catwalk


Cudna biżuteria z zielonego kota! Nie dosłownie, baner macie po prawej.
Ciężko było mi coś wybrać dla siebie, bo sporo tego jest, ale w końcu się zdecydowałam. 

Casual look. Podkreśliłam dużymi bransoletami i wydaje mi się, że tyle wystarczy.






Dziś obcasy - jutro glany. Ale na pewno w spódnicy! Albo w sukience?

Jedzie ktoś?
Ja jadę jutro o 5 i nie mogę się doczekać!



This entry was posted on sobota, 21 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

14 Responses to “Catwalk”

  1. Rozjaśnione włosy?:) fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz mega!!! zestaw (a szczególnie buty) bardzo mi się podoba. a do tego świetnie Ci w tak jasnych włosach:) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz ;) świeżo, dziewczęco i uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing! love the colors!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w Jarocinie, moje miasto piękna;);*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham się w tych butach i ubolewam, że nie ma mojego rozmiaru :( genialna kurtka, cały zestw świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz nogi dziewczyno! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hay :)

    love your jacket :)
    super outfit :)

    visit my blog

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Ta spódnica wygląda świetne w tym zestawie! Przyznam się, że jestem totalną przeciwniczką dżinsowych spódniczek, ale ta z wysokim stanem wygląda tutaj genialnie! :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do dodawania się do obserwatorów: jagodowysmile.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam, dopóki nie znalazłam tej :)

      Usuń
  10. Uwielbiam, ten zestaw z glanami :)
    Mam, nadzieję że wstawisz jakieś zdjęcia, w tych glanach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You are so beautiful! You manage to combine feminine with rock edge. Love your style. xoxo

    OdpowiedzUsuń