Cool story Bro


Dziś mam dla was trochę z mojej wishlisty.
Aktualnie na pierwszym miejscu jest Ipad.
Nie musi być najnowszy i nie musi być Apple. 
Co prawda marzy mi się właśnie taki, w dodatku biały. Ale na razie chyba na niego nie uzbieram. Mam taki plan ale nie jestem optymistką. To żebym miała dwa koła i to przez te wakacje, jest po prostu niemożliwe.


Ale zanim na niego uzbieram, to może bym kupiła jakąś dizajnerską obudowę?
Są prześliczne *,*


Taką sobie siebie właśnie wyobrażam:
Ahh czemu nie mogę go po prostu dostać od kogoś w prezencie?!

Ewentualnie mógłby być Iphone ale tylko ze względu na dodatki, jakie można do niego kupić.
Czasem po prostu żałuję, że nie jestem bogata, i nie na wszystko mogę sobie pozwolić. I że urodziłam się w Polsce, a tu jest tak mało możliwości. Ale tylko czasem. Pewnie wtedy nie doceniłabym wielu rzeczy.

Ostatnio w oko wpadły mi także słuchawki Coloud.
Nie są drogie, więc pewnie je kupie jako pierwsze.
Na allegro dość spory wybór kolorów.
Mniej więcej chodzą koło dwóch stówek.



I mam też kilka inspiracji.

Taka spódnica już do mnie idzie z Romwe!
Tej niżej niestety nigdzie jeszcze nie znalazłam, ale jakby ktoś widział, to niech da mi znać!


Albo takie konwersy? Mamo, kup mi takie!

Takie też są całkiem całkiem:


Kilka zdjęć z famous & fashionable





A takie spodnie we wszystkich kolorach tęczy widziałam na http://www.motelrocks.com/

This entry was posted on czwartek, 5 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “Cool story Bro”

  1. Również marzy mi się taki Iphone albo Ipad. naprawdę szkoda, że tylko bogatych stać na takie cuda ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to kwestia pomysłowości:)

      Usuń
  2. eee tam, Iphone'y albo Ipady to dla mnie zbyt duża technologia...

    fajną czapkę masz.

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam jedynie spodenki jak coś ;) http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/40259503/155120/985504/Szorty%2BBershka%2Bz%C2%A0elementami%2Bszyde%C5%82kowymi

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog <3 więcej wpisów, bo już nie mam co czytać jak mi się nudzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dobra dobra, ja sie nie wyrabiam, trzeba plażing smażing zaliczyć!

      Usuń
  5. Cute!!

    PS: I want to invite you to giveaway on my blog of 100$ in ROMWE. I wait for you!

    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak już zbierasz na ipad'a to może nazbierasz na dwa i jednego dasz mi w prezencie? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam coloudy, kupowałam na answer.com
    do tego jak się zapiszesz do newslettera dostajesz 20zł czy 30 zł na zakupy, więc słuchawki wyszły mi za 120 ;)

    OdpowiedzUsuń