Floral




Mały zoom na akcesoria.

pierścionki - House
bransoletka - oasap.com
Kupiłam ostatnio dwie pary okularów, jedne zwykłe rajbany a drugie okrągłe. Tym razem postawiłam na czarny kolor, bo do wszystkiego. I faktycznie się sprawdziło. Nie były drogie, wiec na prawdę byłam zaskoczona ich jakością!
Zamiast setnej pary kupionej na rynku lepiej zamówić tutaj. Wybór spory. Gdyby nie ograniczony budżet, wzięłabym wszysykie! Przy kupnie dwóch - wysyłka gratis :):)








Tym razem postawiłam na trochę nonszalancki styl.
Minimalizm. Kolory stonowane. Akcent na żółty.
Jak widać na załączonych zdjęciach.





kurtka, spodnie - h&m

Już do mnie idzie moja a'la ZARA.

I moje małe diy dla koleżanki.
Kołnieżyk jest mega prosty do zrobienia.
Kawałek materiału, tasiemka, ozdoby + trochę kreatywności i gotowe:)


This entry was posted on piątek, 27 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “Floral”

  1. uwielbiam Twoje włoski <333
    piękna bluza i spodnie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!!!! rewelacyjne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sportowo ale bardzo fajnie :)

    jagodowysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś polecić jeszcze jakiś sklep w stylu 80spurple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jeszcze do gustu przypadł Motel Rocks

      Usuń
  6. nie no dziewczyno to jest nie sprawiedliwe jesteś b.ładna śliczne masz włosy super blog i genialny styl :D
    pozdrawiam :D 3'maj tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I looove the jacket and this simple stylish black tote bag!

    OdpowiedzUsuń
  8. wysyłka tych okularów po kupieniu 2 raz była za darmo również do Polski?

    OdpowiedzUsuń