Inspiracje

Pamiętacie co pisałam o ipadzie dwa posty niżej? 
Jutro (codziennie mówię jutro, bo nie mogę się zebrać!)  jadę po tablet do galerii krakowskiej, i to wcale nie swag, po prosu bardzo się cieszę.


Znalazłam na ebay'u. Za jakieś 15$, oczywiście nie Chanelka. 


Zastanawiam się jeszcze nad kolorem i modelem. Ostatecznie chyba będzie czarny z koroną.
 I dlaczego zrobili zdjęcia przy jakiejś trawie?!

INSPIRACJE

 
 

I trochę już wrześniowo.. 




This entry was posted on sobota, 14 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “Inspiracje”

  1. zastanawiam się dlaczego niektóre twoje zdjęcia mi się nie chcą otworzyć pokazuję mi się czarne tło, a znak w stylu zakazu wjazdu, ale to zazwyczaj twoje inspiracje nie chcą mi się otworzyć..
    +a tablet ile Cię będzie kosztował? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś błąd techniczny, ale już naprawione. Mniej niż połowa z apple:)

      Usuń
    2. A to nie apple kupujesz, jakiej firmy jeśli można wiedzieć i jak się sprawuje? ;D

      Usuń
  2. great post!


    Maybe we can follow eachother?
    let me know if you follow me
    &nd I follow back!

    www.linlicious-style.nl

    OdpowiedzUsuń