LA

No wreszcie jakieś porządne zdjęcia!
Z pobliskiego osiedla stworzyłam małe Los Angeles. :) 
Wiadomo, nie ma palm i bez przeróbki tak nie wygląda - z resztą w rzeczywistości również.



A coś dla Krakowa i okolic. Przy ulicy Krakowskiej na Kazimierzu jest świetny sklep z dodatkami.
Stałam tam chyba z pół godziny i zastanawiałam się co wybrać. Widziałam tam świetną torbę *,* Jak będę mieć tylko więcej kasy to na pewno po nią wrócę. Ale nie martwcie się, jest też sklep online: www.szaleo.pl. . W końcu wzięłam idealny kapelusz na lato i torebkę. Świetnie sprawują się na plaży, dziś testowane. 
Co prawda nie jest to plaża z prawdziwego zdarzenia, ale piasek jest nie tylko nad morzem. Na Przylasku też. :) 

Co prawda było super, do czasu kiedy przyjechała straż i policja. Mówię wam, coś okropnego. Wyłowili młodego chłopaka. Poszukajcie w internecie to na pewno coś znajdziecie na ten temat.. 
A poza tym wyglądam prawie jak murzyn - jeszcze kilka dni i będzie git. 


Oczywiście musiałam kupić sobie jakąś pamiątkę w Zakopanym, a jakże by inaczej.
No więc weszłam do H&M i kupiłam fajny kombinezon, który co prawda wygląda jak sukienka ale nią nie jest.



Ostatnio testowałam z koleżanką nowe smaki tymbarka. Mniam, idealne na upały.

This entry was posted on niedziela, 1 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “LA”

  1. ostatnie zdjęcie <3333
    ale genialnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, klimatyczne zdjęcia i piękny strój! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybyś nie napisała, że to w Polsce, to naprawdę pomyślałabym, że jesteś gdzieś za granicą;) miłego dnia i pozdrawiam;)
    ps. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!
    I just found you blog!
    I love it!

    I made a blog a couple of months ago!
    I would really appreciate it if you could check it out and follow if you like it!
    Thank you!

    http://www.newfashionorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zastanawiam się nad wycieczką do przylasku, ale informacja o tym biednym chłopaku mnie zniechęciła...:(
    a blogowo- fantastyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cute outfit!


    http://sadaflovesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sooo chic!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super! ile kosztował kombinezon?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie leży na Tobie ten kombinezon. Jesteś taka szczupła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już Cię cały facebook wyśmiał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, nie mówi się o byle kim ;-)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz na fotkach !:)
    Nogi max ;))

    OdpowiedzUsuń